Biri Hızlıca İttirdi

39 8 16
                                    

Eren'den.....

Sensiz ben...Bizim şarkımızdı.Bu şarkıyı söylerken Ekimle anılarımız gözümün önünden geçiyordu.O hep gülsün hiç alamasın istiyorum.Onu kendimden bile çok seviyorum.Gözümden bir damla yaş aktı.Erkek adam ağlamaz derler.Hele bir sevdiğini kaybetme korkusu yaşasın bak nasıl ağlıyor.Şuan içimde bulunan hissin hiçbir yerde tarifi yok.... Şarkı bittiğinde Beren bana sarıldı.O da üzülüyordu.Ne kadar bu yaşında bir kardeşi olduğunu öğrenmiş olsa bile.

Er:Söyledim şarkımızı.Neden hala oradan çıkmıyor?

B:İyi olcak Eren.

Er:Biliyorum iyi olacağını.Ama neden şimdi çıkmıyor oradan?

O sırada doktor çıktı.Koşarak doktorun yanına gittim.

Er:Doktor Ekim nasıl?

D:Acil kan lazım.0Rh- kan lazım.Bliyorum zor ama yarım saat içinde gerekli.,diyerek hızlı adımlarla bir yere gitti.Knım uysa bütün kanımı verebilirdim ama uymuyor...Off deliricem.Duvara sert bir yumruk attım ama geçmiyor içimdeki acı.

Ey:Hemen kan bulmamız lazım,dedi ağlayarak.

X:Ben veririm.

Yabancı bir ses söylemişti bunu.

X:Ben Umut.Babam beni buraya yarın göndericekti ama ben bugün gelip işlerimi düzene sokmak istedim.İyi kide gelmişim.Evde kimse yoktu.Bereni aradığımda burda olduğunuzu söyledi.

Bu sırada Beren gidip sarıldı adının Umut olduğunu söyleyen kişi.Bu nerden çıktı?Neyse şuan Ekimin hayatı söz konusu.Hem amacı kötü olan biri olsa Beren ona sarılmazdı.

Er:Tamam ozaman.Hemen ver.

Berende Umutla beraber gitti.Hemen iyileşsin Ekim.Ben onsuz ne yaparım?

Umut yanımıza geri döndüğünde aradan yarım saat geçmişti.Heralde bünyesi zayıf.Beren onun babamın dostunun oğlu olduğunu Arjantin'den geldiğini söyledi.İyi biridir inşallah.Arjantinden geliyorsa illa bir şey vardır bu işte.Saatler geçmek bilmiyor Ekimle ilgili hiçbirşey öğrenemiyorduk.

********************************3 Saat Sonra*****************************************************

Aradan 3 saat geçti ama hala içeriden biri çıkmıyor.Bense yerde oturmuş duvara bakıyordum.Hah sonunda kapı açıldı.

D:Ekim hanımı odaya çıkartıyoruz.Biraz uyuması gerek.Yapacak başka bir şey yok uyanmasını bekleyeceğiz.Sizinde burda beklemenize gerek yok yarın sabaha anca uyanır.Yanında bir kişi kalması yeterli.

İçimde bir rahatlama hissettim.Eylülle Beren birbirine sarıldı.

B:Ben demiştim iyi olacak diye.

Er:Hadi Ekin sen kızları eve götür dinlensinler.Bu gece ben kalacağım burda.Yarın sabah gelirsiniz.

Ek:Tamam.Kızlar gelin hadi.

Onlar gittine aşağı inip girişten bu gece burada kalacağıma dair birkaç birşey imzaladım.Hemen Ekimin olduğu odaya çıktım.Ahh meleğim nasılda uyuyor.İlk defa bukadar çok uyanmasını istiyorum.Odaya girdim.Koltuğu yatağının yanna çektim.Oturup ellerini tuttum.Kokusunu içime çektim.O güzel kokusu gitmiş hastane kokuyordu.Ama olsun o öylede güzel kokuyor.Yeterki o yanımda ve iyi olsun.

*********************Sabah*******************************************************************

Gözlerimi açtığımda orada uyuyakaldığımı farkettim.Hala uyanmamıştı.Gitarımı alıp 'Sensiz Ben'i söyledim.Şarkıyı bitirip gitarı dolaba koydum.Eylüller gelmişti.Birkaç kıyafette getirmişler.O sırad amakinadan sesler çıkmaya başladı.Doktor ve hemşireler koşarak odaya girip bizi çıkarttılar.Neler oluyor orada ?Ekime kötü birşey mi olyor?

Kalbim hızla çarparken doktor dışarı çıktı.

D:Ekim hanım bir tepki gösterdi.Bu iyi birşey.Yakında uyanacağı anlamına gelir.Hah bakın gözlerini açıyor.Onu çok yormamak için kısa süreliğine yanına sadece bir kişi girebilir.

Er:Tamam ben gireyim.

Bazı giysiler giyip odanın kapısını açtım.İçeri girdiğimde Ekimin kaşları çatıldı.Yoksa o da benim gibi beni mi suçluyor?Kalbimdeki acı kendini göstermeye başlamıştı yine.Yanına gittim.

E:Eren..araba bana yalnışlıkla çarpmadı,dedi.Nasıl yani beni suçlamıyormuş.İyi de nasıl olmuş bu iş?

Er:Nasıl oldu?

E:Biri beni arkamdan hızlıca ittirdi.,birden öksürmeye başladı.'su'deyince ona bardaktan biraz su içirttim.

Er:Tamam sen yorma kendini.Seni seviyorum.,dedim.Alnını öpüp 'Şimdi çıkmam gerekiyor.O kişiyi bulacağım.İyileşeceksin.Eylül,Beren,Ekin burada.Babama söylemedik.'Başını sallayarak onayladı.Odadan çıktım.Ekini yanıma çağırdım ve ona Ekimi birinin ittirdiğini söyledim.Ekinin kaşları çatıldı.

Ek:Nasıl lan!Onu bulup kim kimi öldüryor gösterelim.

Er:Öyle yapacağız zaten ama içimden bir ses Arjantindekilerle ilgili olduğunu söylüyor.

Ek:Olabilir.Cafenin önünde olmadı mı?Kameralar vardır.

Bu aklıma gelmemişti.

Er:Hadi gidip bulalım o şerefsizi!

Ekim'den......

Beni kim ittirdi?Kim ölmemi istiyor?Ahh canımın acımasıyla düşünmeyi bıraktım.Eren bulacağım dedi zaten.O sırada odaya Eylül girdi.

Ey:İyi misin Ekim?Ekin Erenle beraber gitti.Beren aşağıdaydı gelir şimdi.

E:İyiyim.

Ey:Bir ara sana acil kan gerekti Berenlerin tanıdığı bir çocuk verdi.Adnı tam hatırlayamıyorum.Allah'tan gelmiş yoksa Allah korusun daha kötü olabilirdin.

Bunları söylerken yumruğunu masaya vuruyordu.

O sırada Beren girdi.

B:İyi misin Ekim?Çok korktum sana bir ey olacak diye?Ağlamayan beni bile ağlattın kardeşim...

E:Çok seviyorum sizi.

Kapı açıldı.Ve içeriye o girdi.

E:Umuut!?
     

Sınır 2vote 15yorum....Öpüldünüzzz....


GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin