Kulaklıklarımı çıkartıp çantama koydum. Ders başlamak üzereydi. Zaten öğretmenlerin çoğu benden nefret eder. Bay Green hariç. Neden bilmiyorum ama o diğer öğretmenlerin aksine benimle ilgilenir. Ama o adamda bir gariplik seziyorum. Ve içgüdülerime herzaman güvenirim çünkü ben bir VAMPİRİM.. Vampirlerin içgüdüleri genellikle doğru çıkar. Bu genimizde var ancak bazı olağanüstü durumlarda bizim de içgüdülerimiz yanılabilir sonuçta doğanın dengesi bozulmamalı.. Ben bu düşüncelerle oyalanırken Bay Turner içeri girdi. Benden en çok nefret eden öğretmenn.. Aslında öğretmenleri de haksız bulmamak lazım. Sonuçta ben de az baş belası değilim.
Bay Turner: Sözlü yapıyorum gönüllü olan var mı?
Tabii ya bugün sözlü vardı. Nasıl unutmuşum hiç de çalışmadım umarım birileri gönüllü olur yok Bay Turner kesinlikle beni seçecek. Vampir olmama rağmen tarih en nefret ettiğim derstir ve bu derste iyi olduğum da söylenemez.
Bay Turner: Yok mu? Sanırım ben seçmek zorunda kalacağım. Bir bakalım.. Bayan Jones sözlüde ilk kişi olmaya ne dersiniz?
Sanki kabul etmezsem kaldırmayacak. Bu adamdan nefret ediyorum. '' Geliyorum Bay Turner ''
Bay Turner '' Avery söyle bakalım Wright Kardeşler ne icat etmiştir?'' pekala bunu biliyorum biraz düşünmek yeterli olacak .. Neydi, neydii?? Hatırladımm !! '' İlk motorlu uçağı icat ettiler.'' sanırım bu soruyu bilmeme biraz bozuldu. Ahh ne saçmalıyorum şu yüze bak mosmor kesildi :D :D.. '' Pekala Edison .'' bu daha bir hiç Turner hahaa '' Ampul.'' '' Einstein. '' Einstein'ı bizzat tanıyorum '' Atomu parçaladı.'' '' Graham Bell '' '' Telefon'' dedim ve sınıf birden alkışlamaya başladı. Mütevazi olamayacağım alkışı hakettim ve sanırım Bay Turner'ı da birz kızdırdım. Ama umurumda değil sonuçta A aldım. Bay Turner yenilgiyi kabul etti '' Tamam A aldın umarım birdahaki sözlüde de A almayı başarırsın. '' Ciddi olmadığını biliyorum Turner benden nefret ediyorsun. Herneyse sırama oturdum Rose '' Hiç çalışmamıştın sözlü olduğundan haberin bile yoktu nasıl hepsini bildin.'' Rose en yakın arkadaşım ama ona vampir olduğumdan bahsetmedim. Eğer ona bunu anlatırsam ve benden kaçarsa onu arkadaş olarak kaybederim ve Şerif Daniel'a şikayet etmemesi için onu öldürmem gerkir ve ben çok kişi öldürdüm. Bunu bir daha yapmayacağım. Özellikle en yakın arkadaşıma.. '' Zaten sözlünün yaklaştığını biliyordum ve kitaplara göz attım.'' Rose '' Pek inandırıcı gelmiyor ama peki.. Akşam evde parti veriyoruz. Sen de gelmeye ne dersin?'' '' Üzgünüm Rose gelemem. Biliyorsun şu sıralar sözlüler var ve benim onlara çalışmam gereki...'' '' Hadi ama Avery her seferinde böyle yapıyorsun itiraz istemiyorum çıkışta bizim eve gidiyoruz diğer kızlar bizimle evde buluşacak. Onalr gelene kadar biz de evi süsleriz.'' ''Ama...'' ''İtiraz istemiyorum.'' Keşke sana anlatabilsem canım arkadaşım.. Partilere gitmeyi istemiyorum çünkü 1892'de Lexi'nin partisine gitmiştim ve susuzluğumu kontrol edemeyip bir katliam yaratmıştım. O zamandan beri hiçbir partiye gitmedim ama düşündüm de.. Artık daha olgun bir vmpirim belki susuzluğumu kontrol edebilrim.Hem bu şekilde dikkat çekiyorum.'' Peki sen kazandın. Partiye geliyorum ama gelmeden önce eve uğramalıyım.'' Bol bol kan içmeliyim ki orada susamıyım. 1892 olayının tekrarlanmasını istemeyiz değil mi.. '' Ya gelmezsen..'' ''Rose... Orada olacağım..'' ''Peki ama gelmezsen seninle asla konuşmam.'' '' Büyük tehdit.. Geleceğim..''