-Sana dışarıdayken gülmeyi yasaklıyorum İdil.
-Aa neden ya ağlicakmiyim ben dışarıda?
-Ya hiç kaçışın yok gülmiceksin işte
-Rüzgar neden diyorum yaa
-Çünkü çok güzel gülüyorsun şimdi aşık falan olacaklar beni katil edecekler burada
-Ya sen o kadar kızın içinde gülümseyince böyle tam aşık olmalık gamzelerin çıkıyor ya ortaya ben bir şey diyor muyum?
-Hahahaha ya hahahha
-Ne gülüyorsun ya
-Saçın ilk tanıştığımız gün ki gibi elektriklenmis aklıma o gün geldi de ona gülüyorum
Elim aniden saçına gitmişti ciddende iki metre yukarıdadır.O gün gelince gozumun önüne bende kendimi kahkahalar içinde buldum bi anda.Ve Rüzgar'ın bana hafif çatılmış kaşlarıyla bakması kahkahamı durdurmaya yetmedi ve Rüzgar bey suratıma montunu fırlatmıştı.Evet aynen böyle yapmıştı.Bende montunu ona geri fırlattım.Ama yine hafif tebbesüm ediyordum.
-İdillllllll
+Rüzgarrrr
-Hadi gidelim
+PekiiiYürürken yanımızdan bisikletli bi çocuk geçmişti.Rüzgar'dakide nasıl sahiplenmekse elimi bir anda sımsıkı tutmuştu.Ve etrafına öldürücü bakışlar atıyordu.Yanımızdan bir kız geçerken elimi bırakmıştı.Bende nasıl olduğunu bilmeden onun elini tutmuştum aynı demin bana yaptığı gibi.O gülmeye başlayınca farkettim.O kadar sıkı tutuyordumki elime kan gitmiyordu sanırım.
-Farkettinmi acaip bir şekilde kıskanıyosun
+Yo ben kıskanmam kıskanmak ne demek Rüzgar? Dedim gülerek.
-Senin bir daha dışarıda gülememen demek güzellik.
Deyip elini omzuma atmıştı.Yürüdük,yürüdük,yürüdük.BU ÖZEL BÖLÜMDÜ DİĞER BÖLÜMLER BU BÖLÜMDEN BAĞIMSIZ OLACAKTIR SADECE HİKAYEYİ DAHA NET ANLAYABİLMENİZ İÇİN YAZDIM BU BÖLÜMDÜ :)😊 HOŞÇAKALIN.
/DİĞER BÖLÜM BİTTİ BİTECEK ONUDA BU GECE YAYIMLARIM SANIRIM\ KENDİNİZE İYİ BAKIN♡♡💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH SENSİZLİK~
ChickLit-Hadi ama beni korku filmine götürüp sana sarılmamı falan beklemeyeceksin dimi? -Yok ya o çok klişe seni çok güleceğin bir filme götüreceğim. -Hahahah komedi filminde sana sarılmam gerekecek mi ya? -Gidince görürsün. ********************** -Sen nede...