"Ne dedin sen?!" dedi kai le yaa korkmuştu ama belli etmemeye çalışıyordu.''Ne dedin sen?!'' diye bağırdı kai ''Zengin züpesisin! dedim'' diye cevap verdi. Kai bu duruma çok sinirlenmişti le yaa 'yı tutup duvara çarptırdı le yaa dişini sıkıyordu kai 'nin gözü dönmüştü tekrar ve tekrar duvara sertçe yapıştırmıştı le yaa yı le yaa en sonunda dayanamadı ve bağırdı. O sıra sehun ve chanyeol ordan geçiyordu le yaa nın bağırışını duyunca emen oraya gittiler kai tekrardan vuracakken chanyeol onu geriye itti le yaa düşecek iken sehun onu tuttu ''Le yaa aç gözlerini iyi misin le yaa?!'' le yaa bayılmıştı cevap vermiyordu. Sehun onu kucağına aldı ve revire götürdü o sıra da chanyeol kaiyi kendine getirmeye çalıştı ama olmadı en sonunda chanyeol dayanamadı ve kai ye yumruk attı kai en sonunda kendine gelmişti ''Ne oluyor burda'' diye sordu ''Sen ne yaptığını sanıyosun kızın durumunu görmedin mi aptal mısın ne yapacaksın şimdi git ve kızdan özür dile!'' dedi kai hiç bişi anlamamıştı''ne kızı ben bir şey hatırlamıyorum?'' chanyeol sinirlenmişti ''Nasıl hatırlamıyorsun le yaa yı ne hale getirdin kız bayılmıştı biz geldiğimizde!'' kai şaşkınlıkla kardeşine bakıyordu'' Ne le yaa ya bişi mi oldu?'' chanyeol kai nin yüzüne bakınca yalan söylemediğini anladı '' En son ne oldu hatırlamıyor musun cidden?'' diye sordu kai lumsuz anlamda kafasını sallayınca'' En son ne oldu ne hatırlıyorsun?'' diye sordu '' En son la yaa ile konuşuyorduk daha sonra le yaa bana zengin zübesi dedi sonrasını hatırlamıyorum. chan le yaa ya bişi mi oldu?'' chanyeol durumu dinleyince olayı anlamıştı ve hemen suho yu aradı ''hyung acil bakman lazım.'' '' Ne oluyo chan nerdesiniz?'' dedi suho endişeli bir sesle '' eski sınıftayız oraya gel lütfen'' dedi '' Tamam hemen geliyorum'' dedi ve telefonu kapatılar kai hala olanları anlamaya çalışıyodu ama hiç bir şey anlamıyordu.Ne olmuştu le yaa yı öyle çok merak ediyordu ki hemen yanına gitmek istiyordu sahi le yaa nasıldı acaba?...
Le yaa gözlerini açtığında beyaz bir ışık gördü ve hemen gözlerini geri kapattı ne olmuştu ona en son hatırladığı şey kai nin onu duvara doğru fırlatmasıydı, daha sonrasını hatırlamıyordu.Doğrulmaya çalıştığında sehun ona yardım ediyordu sehun'nu görmemişti bile ne ara gelmişti buraya.''Sehun ne oluyor ne zaman geldin sen?'' dedi ''Seni buraya ben getirdim le yaa iyi misin biraz daha?'' dedi sehun endişeli bir şekilde '' Evet iyiyim ne zamandan beri buradayım'' '' yarım saat'ten beri buradayız hocalardan izin aldım istersen seni eve bırakayım.'' dedi sehun le yaa olumsuz anlamda başını salladı o tek başına gitmek istiyordu '' Hayır teşekkür edeyim ben tek giderim.'' dedi sehun itiraz etmek istesede etmedi ama onu takip edecekti başına kötü bir şey gelmesini istemiyordu bu kızda istemediği bir şeyler seziyordu aşk mı olabilir...
Selam arkadaşlar biraz geç yayınladım biliyorum özür dilerim inşallah bir problem çıkmazsa hikayeyi yayınlamayı istiyorum yorumlarınız ve beğenileriniz benim için çok önemli yorum atar ve beğenirseniz çok sevinirim sizi seviyorum ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolf
Fanfiction12 kardeş hayatları düzgün bir şekilde giderken bir şekilde kurt olduklarını öğrenirler bundan sonra ne olacağını kimse bilemez...