*Eğlence ve zevk amaçlıdır.
*Yorumlarınızı bekliyorum.
*Açıklamanın anlamı hikayenin devamında belli olacak.
*İyi Okumalar umarım beğenisiniz.👊Okuldaydim yine. Sıkıcıydı her zamanki gibi. 9.sinifin 2.doneminin ilk gunu bi ogrenci icin ne kadar guzel olabilirdi ki.
Sinifimiza yeni birisi gelicekmis. Bi o eksikti bence. Bu arada ben Asya. Ogrendigime gore erkekmis bilmiyorum ya bizim siniftakilere bakınca pek de iyi gözükmedi bana.
Ve iste geldi. Siniftaki tek bos yer benim yanimdi. Sağolsun hoca da yanima oturttu. Bide onunla ugrasacaktim simdi ne guzel. Zil çaldı hoca tenefuste ona okulla ilgili bilgi vermemi istedi. Dumduz bi ozel okul ne bekliyosun ki.
İsmi Tuna'ymis. Zikkimin kokunden gelmis. Oyle bi anlatti ki upuzun zerresi aklimda kalmadi. Sanirim balikesirden geliyor. Aslinda fena çocuk degil. Birdahaki ders zili caldi ve dersim Tarihdi. Tarihi oldum olasi sevmisimdir. Hoca bugun bizi esler olarak 2serli gruplara ayirdi. Ben kankam olan Serkanla eslestim. Yeni cocukta Kaylayla eslesmis. Bu arada Kayla benim en yakin arkadasim.
Kayla tenefuste cocugu bana ove ove bitiremedi. Guya tam bana goreymis. Bi an acaba kayla cocuga kendi icin mi bakiyo diye dusundum ama bu dusunceyi hemen sildim cunku kayla platonik👊
Ve soyledigi sozle bi an soka girdim. Okula gelir gelmez cocukla beni ders calismak icin kutuphanede bulusturcakmis.Yok artik...