18. Kapitola

2.5K 213 9
                                    

"Odneste slečnu Pattersonovú veď viete kam, pán Potter pôjde so mnou," prikázala im.

Odniesli ju niekam preč a ja som s McGonagallovou išiel do nemocničného krídla.

"Naozaj mi nič nieje pani riaditeľka," vysvetľoval som jej.

"Pán Potter slečna Pattersonová na vás takmer vrhla zakázané smrtiace kúzlo, madam Pomfreyová vás musí skontrolovať." Vysvetlila mi rozrušene.

"Ale ona za to nemôže, to jej tranz..." povedal som hlasnejšie.

Zastavili sme sa a pustila mi lakeť za ktorú ma ťahala.

"Prosím? Aký tranz?" Prekvapene sa ma spýtala.

Myslel som že o tom vie.

"No, keď Pattersonovú niečo naštve tak niekedy sa dostane do tranzu... ovláda ju akoby niečo, niekto iný. Je si vedomá čo robí ale nedokáže to ovládať. Vymyslel som pre ňu prezývku Beast... väčšinou sa dostáva do tejto situácie kvoli mne a tentokrát to nebol rozdiel...
Čo s ňou chete spraviť?" Spýtal som sa po dlhom vysvetlovaní.

"Poslala som ju do Rokfortského väzenia." Povedala potichu.

"Ale, ale to nemôžete! Veď ona za to nemôže... nesmiete ju vylúčiť!" Zakričal som.

"Pán Potter, obávam sa, že nemám na výber, ohrozovala váš život, zakazaným kúzlom Avda kedavra. Je mi ľúto ale o tomto sa neoplatí ani otvoriť diskusiu." Povedala prísne.

"Ale áno... ak ju budete brať tak že má nejakú chorobu tak by ste ju nemuseli vylúčiť." navrhol som.

"Pán Potter ja-" skočil som jej do reči.

"Ona si je v kútiku mozgu vedomá toho čo robí ale nevie to ovládať a poriadne nevie čo robí," vysvetlil som.

"Musím priznať že máte pravdu, ale... pán Potter pochopte ma, slečna Pttersonová vás skoro zabila. Ale... prekvapuje ma, ako vám na nej záleží," dodala a nadvihla jedno obočie.


"Ja iba nechcem aby ste ju potrestali za niečo čo neurobila." priznal som.

"Dobre tak mi vysvetlite, ako sa to stalo." vyzvala ma a tak som jej to povedal.

"No, Pattersonová mala 10 stranovú essay položenú na stole ale na tej prázdnej časťi papiera, no a ja som videl, to čo som si myslel, že sú čisté papiere a hodil som ich do krbu aby lepšie horel." zahanbene som sa pozrel na svoje topánky.

Pozrela sa na mňa akoby som ja bol ten čo skoro niekoho zabil.
"Dobrotivý Dumbledore, pán Potter vy-"

"Som, sprostý, idiot? Áno, to som už zistil po tom čo ma Pattersonová skoro zabila." Odvetil som.

"Nerada to hovorím ale ja sa slečne Aimee ani nečudujem." Jemne sa usmila.

"Tak vylúčite ju?"

"Pozrite, bez trestu ju nemôžem nechať, videla to skoro polovica školy a to by neurobilo vôbec dobré meno pre Rokfort," povedala prísne.

"Ale mám jeden menší nápad," dodala po chvílke a ja som s úsmevom zdvihol hlavu.

Išiel som s ňou do riaditeľne a tam mi povedala čo jej napadlo. Páčilo sa mi to. Iba som jej povedal, čo by sme tam mohli pridať.

Neverím, že uskutočnujem takýto plán s McGonagallovou. To sa asi nikomu v historií mágie nestalo.

Pattersonovú priviedli do riaditeľne, kde som už sedel ja, McGonagallová bola za stolom.

Sadla si na stoličku vedľa mňa.

Zavreli sa dvere a McGonagallová prehovorila.

"Slečna Pattersonová, ste si vedomá toho, čo ste urobili?" Spýtala sa jej prísne.

"Ja-ja neviem, možno..." povedala potichu hľadiac do zeme.

"Určite viete čo bude teraz nasledovať."

Prikývla.

"Nie, nebudete vylúčená," potom povedala.

Pattersonová zdvihla hlavu a pozrela sa na ňu s rozšírenými zreničkami od prekvapnia.

"Dobre ste počula, nevylúčim vás, ako som už zistila nemohli ste za to," povedala a pozrela sa na mňa, "ale pochopte ma, musím vás potrestať, a ten trest bude, že budete jeden mesiac pomáhať pánovi Potterovi, budete mu pomáhať keď bude od vás niečo chcieť alebo potrebovať.

Potom budete chodiť k profesorovi Alghorovi, ktorý vás vylieči z vaších záchvatov hnevu a budete mať ako vedľajšia prefektka nočnú službu mesiac." Dopovedala.

Pattersonová si vzdychla.

"A kedy mi začína trest?" Spýtala sa po chvíli ticha.

"Keďže za necelé dva týždne budú vianoce tak až keď sa vrátite po prázdninách."

"Ďakujem, že ste ma nevylúčili." poďakovala a McGonagallová sa usmiala.

"Neďakujte mne, ďakujte pánovi Potterovi,"

Pattersonová sa postavila a išla ku dverám, ja som išiel za ňou.

"Skoro by som zabudla," preprušila ticho McGonagallka, "tú essay máte odpustenú, nemusíte ju znova prepisovať,"

Pattersonovej sa začali tlačiť slzy do očí a vďačne povedala "Ďakujem," potom sme odišli.

Kráčala veľmi rýchlo až som nestíhal ísť za ňou.

Prišli sme do klubovne a Pattersonová v strede miestnosti zastala.

Otočila sa smerom ku mne a začala ku mne rýchlo kráčať, schamtla ma za golier a pritlačila ma ku stene.

"Potter neublížila som ti? Si v pohode?!" Spýtala sa naštvane a nervózne.

"Som v poriadku, ani jedno tvoje kúzlo ma nezasiahlo," povedal som jej.

"Och vďaka Merlinovi," vydýchla si a pustila mi tričko.

Ako opitá odkráčala odomňa. Chcela ísť do izby ale keď stála pri schodoch tak sa jej podlomili kolená, rozbehol som sa za ňou ale nestihol som ju chytiť a spadla na zem.

"Pattersonová, čo ti je?!" Zatriasol som s ňou ale nereagovala.

Merlin toto nie je dobré!

Zdvihol som ju zo zeme, držal som ju v rukách ako malé bábätko. Vybehol som z našej ubytovne a namieril som si to do nemocničného krídla.

Položil som ju na postel a Madam Pomfreyová ihneď pribehla.

Povedala mi aby som išiel do svojej izby, že ona sa o ňu postará.

Aimee

Pomaly som otvorila oči a okolo seba som uvidela veľmi veľa ľudí. Ihneď si okolo mňa sadli, Dominique, Fred, Rolly a... Potter.

"Čo sa stalo?" Nechápavo som sa spýtala.

"Madam Pomfreyová nám povedala, že si odpadla, mala si 40-dsiatky teploty a keby nebolo Jamesa tak by si dopadla veľmi zle." Povedala Dom.

"A vy čo tu robíte?" Spýtala som sa potom.

"Keď sme sa to dozvedeli tak sme rýchlo zatebou prišli," povedal Rolly.

"No detičky, nechajte ju už napokoji, musí si oddýchnuť." Povedala Madam Pomfreyová.

"Ešte prídeme." slľúbila mi Dom a odišli.

"Musím povedať, že máte šťastie, keby nebolo pána Pottera tak ste na tom teraz mohli byť oveľa horšie.

Keby ste videli ako sa o vás bál, chcel tu pri vás zostať ale ja som ho presvedčila aby sa išiel poriadne vyspať."

"Má vás rád," pokračovala, "a vy jeho tiež, iba sa to bojíte priznať. No nechám vás už tak, oddychujte. Keby niečo tak zakričte." ešte mi priniesla plný džbán vody a odišla.








Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora