ilk tanisma

37 2 2
                                    

Bir kadin yaninda 8-9 en fazla 10 yasindaki bir erkek cocuguyla ustunde sav-naz yazan bir duvarin yanina gelir. Cocuk anlamsizca bakar duvara. Kadin duvara bakarak gulumser. Anne niye geldik buraya? Kadin cevap vermez. Cocuk tekrar duvara bakip guzelmis kim yapti biliyomusun? Kadin yine cevap vermez ama gozunden bir damla yas duser. Anladim hikayesi var dimi? Bana masal mi anlatacaksin yoksa? Kadin tekrardan gulumseyerek aferin evet bir hikaye anlaticam ama bu biraz uzun bir hikaye sonuna kadar bikmadan dinleyecek misin? Eveeet! Bayilirim uzun hikayrlere her zaman daha heycanli ve eglenceli oluyolar! Iyi tamam dinle o zaman.Yaz gunuydu, cocuklar disarida oynamak icin can atiyordu bazilari futbol oynarken ,bazilari evcilik, havada kuslar ucuyordu, cicekler acmisti, kim sevmez ki yazi? Iste buda o guzel yaz gunlerinden biriydi Ates.
Izmir
Zaferin bir is toplantisi vardi hemde tamda plaj'in yaninda kizi Nazlida deniz kum gunes gorunce hemen gunsleniyim dedi kardesi Selinde ona katilmak istedi. Zafer gitmeden once Seline Nazliya goz kulak olmasi icin uyarir tabi bunun bir sebebi vardi. Cocuk lafini keserek Neydi? Diye sorar. Onu sonra anlaticam Atescim sabirli ol biraz. Zafer bir ortaklik kurmak icin ordaydi Haluk Mertogluyla is ortagi olucakti o yuzden Nazli sorun cikartmasin diye onu kardesi Selinle guneslenmeye gondermisti genelde Zaferin yaninda oturup onlarda dinlerdi is ortaga olucaklar sonucta ortaginin cocuklarinida tanimak istiyecekti ama babam Nazlinin sivri cikislari yuzunden bu toplantiya Nazliyi sokmamisti yanina sadece kucuk kizi Periyi almisti. Iste biz guneslenirken... Haluk: gidin otelde bekleyin ben toplantidan cikana kadar. Savas: ne? Ali: baba biz cocukmuyuz? Haluk: cezalisiniz! Savas: dayi bak yapma! Haluk: sen konusma! Sevgilin ola ola en onemli ortaklarimin birinin kizina sulanmissin bu seferde her seyi berbat etmene izin vermicem! Savas: offf! Kac kere soylicem Melisa benim sevgilim degil! Zafer: ooo! Merhaba beyler elini Haluka uzatir hosgeldiniz Haluk bey! Haluk :hos bulduk! Zafer: bu iki beyfendi kim? Taniyomuyuz? Haluk: oglum Ali yegenim Savas. Zafer: memnun oldum beyler! El sikisilar. Yuzler niye asik? Haluk: bos ver sen onlari biz toplantiya girelim. Zafer: beyler burda mi kaliyor? Haluk: yok onlar otelde kalicak toplanti bitene kadar. Zafer: aaa? Olmazki oyle?! Savas ve Ali sevinir. Savas: bencede! Ali: cocuk degiliz ki?! Zafer: hadi siz plaj'a gidin hemen yan tarafta hem belki benim kizlarimla tanisirsiniz. Savas: bana uyar. Ali: banada o zaman biz gidelim dimi babacim? Haluk: gidin tabi ama bir sorun cikartirsaniz bu sefer cok daha buyuk bir ceza sizi bekliyor haberiniz olsun! Zafer: bir sey olmaz benim gozum bu cocuklari tuttu iyi cocuklar. Savas: sag olun efendim ilk defa dayimin o yaramaz cocuklar diyen ortaklarindan bizi anlayan birisi cikti. Ali ve Savas plaja gider. Selin guneslenmekten bikmisti ve oturup babasini bekleme kararini almisti. Birden Ali ve Savasi gorunce. Nazliiiiiii! Nazli kalk kizim! Nazli telasla kalkar ne? Ne oldu? Iyimisin? Kizim su gelenlere bak! Nazli kafasini sallar. Selin bende bir sey oldu sandim ya! Olmadi mi? Oldu mu selincim? Kizim bunlar hangi gezegenden ya? Nazli guler. Ay su mavis olana bakarmisin? Nazli yine kafasini sallar sonra onunda ilgisini ceker. Aslinda yanindaki daha karizmatik. Ne oldu canim hani bir sey yoktu? Yok zaten sadece sen sesini kes diye yaptim. Hhhh tabi tabi eminim oyledir. Nazli aldirmadan guneslenmeye devam eder Selinde ona tekrardan katilir. Birden birisi Nazlinin omuzuna dokunur. Savas: pardon! Nazli: hi?! Napiyosun be?

YalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin