Kovboy Çakması

131 17 16
                                    

---Alper'den yazdığımız ilk bölüm. İleride belki birkaç kez daha yazarız böyle bölümler---

Alperden:

Kızları almak için okul çıkışlarına gitmiştim yine.

Ama sanırım erken gelmişim, on beş dakika sonra çalacak çıkış zilleri.

"Siz cadılar bir kere de beni bekletmeseniz, gerçi ben erken geldim ama olsun. Ve şuan kendi kendime konuşuyorum. Sanırım susmalıyım."

Arabadan çıkıp keko mahalle zibidileri gibi range roverimin arka tarafına oturdum, bir çekirdeğim eksik elimde.

Birde şahinim.

Ne çekirdeğim var ne de şahinim, bu dünyada keko değilim.

Benim devreler yandı yine.

Kızların çıkışına on dakika filan kaldığı sırada okuldan iki kişi çıkış yapmıştı. Okul erken dağılıyor sanmıştım ama sadece iki kişi çıkınca yerimde durdum.

Bir dakika, bu bizim sıçılmış bok Cenk değil mi?

Yanında da bir kız var.

Neyse bana düşmez kafasıyla onlardan çektim gözümü.

Ama birkaç saniye sonra kızın bağırması ile kafamı yine o yöne çevirip olaya kulak kesildim.

"Ya ciddiyim bırak beni Cenk"

"Konuşalım diyorum ama dinlemiyorsun, artık bu olay canımı sıkıyor anladın mı?"

"Seninle konuşacaklarımız çok önce bitti, hani ayrıldığımız zamanlarda filan"

Ooo demek eski sevgilisi. Of neden çekirdeğim yok ki.

"Kızım sebepsiz yere benden ayrıldın"

"Sebepsiz yere mi? Millete olmayan şeyleri olmuş gibi anlattın, adımı çıkardın. Buna sebepsiz mi diyorsun şimdi?"

Vay şerefsiz hıyar seni.

"Gidiyoruz, başka yerde konuşalım"

"Bırak gelmeyeceğim, bıraksana beni"

Kızı duvara çarpınca istemsizce Range Rover'imin üstünden inip o yöne koştum.

"Lan dümbük bıraksana kızı" dediğimde Cenk 'yine mi sen' bakışı atmıştı bana.

"Sen bu işe karışma züppe"

"Züppe mi? Ben mi? Güldürme beni at dışkısı. Bak kızın yanında küfür etmiyorum ama sabrımı zorlama"

"Sabrını zorlarsam ne olurmuş?" dediğinde "Bu olur" deyip gelişine bir kafa gömmüşüm sanırsın deprem oldu.

Bizin Cenkoğlan 2.80 yerde.

"Sonra bu" dediğimde bir tekme, sonra gelişine bir yumruk derken ağzıyla gözünü ayırt edemiyordum. Sonra arkamdaki kızın duvar dibine çöküp durmam için yalvardığını fark ettim.

Sinirlenince gözüm bir şeyi görmüyordu ve bu huyumdan nefret ediyorum.

"Neyse seni almaları için çöpçüleri çağırırım" deyip ondan uzaklaştığımda cidden berbat halde olduğunu fark etmiştim.

Hemen duvar dibindeki kızın yanına gittim ama ona dokunduğumda beni itmişti.

"Benden uzak dur."

"Üzgünüm ama seni burada böyle bırakamam" dediğimde ağlaması artmıştı. Ah kafana sıçayım Alper, kızı delirttin.

"Gel benimle" deyip ona elimi uzattığında korkuyla elime bakmıştı. Elimi tutmaya yanaşmayınca kızı kolundan tutup yavaşça kaldırdım.

Yıldızları SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin