Evet ilk istek geldi.DefÖmün düğününü ve sonra yaşaman olayları yazıcam.Arkadaşlar isteklerinizin hepisini yapıcam.Merak etmeyin:)İyi okumalar.
Defne'nin ağzından.
Hayallerim bu gün gerçekleşiyordu...Çoçuklaktan beri hayalini kurduğum düğünüm oluyordu.Hemde deliler gibi aşık olduğum Ömer İplikçi'yle evleniyordum..Defne İplikçi olucam...Sonunda.
Gelinliğimi Nihanla birlikte seçmiştik Ömer pek adetlere göre takılmayı sevmez ama işte ben israr edince bizimle birlikte gelmedi.Gelinliğim çok güzel.Gelinliğime bakarak hayal kurarken telefon çaldı.Arayan Ömerdi.
Ö:Hazırmısın Defne?
D:Hazırım hazırım.
Ö:Çok heyecanlıyım...Seni çok özledim.İki gündür yüzünü doğru düzgün göremiyorum.
D:Ama bundan sonra hep benimle yaşayacaksın.Bıkmazsın inşallah.
Ö:Senden mi bıkıcam?Öyle bir şey olamaz.
D:Daha fazla özlememek için gel beni al istersen.
Ö:Yoldayım şu an.Çok az kaldı.
D:Ben tam hazır değilim ama kapatıyorum hazırlanmam lazım canım.
Ö:Tamam tamam
Oldukça heyecanlıydım.Ayh nasıl olucak acaba?İlk gecemiz....Sonunda Ömer''in Defnesi olucam...Ömer'ağzından.
Ve işte geldim...Defne çok güzeldi..Elf gibi bembeyaz teni beyazların içinde kaybolmuştu.Öyle ince öyle zarif.Ben bu kadınla evlenicektim.Dünyanın en şanslı erkeğim bence.Defneden gözlerimi alamıyordum...
D:Ömer.
Ö:Ço..çok güzel olmuşsun.
D:Sanada damatlık yakışmış.
Anane ortaya daldı birden.
T:Aa bir birinizi övücekseniz biz gidelim siz gelirsiniz canım.Hadi hadi geç kalıyoruz.
Türkan sultanın elini öptüm ve Defneye kapıyı açtım.Direksiyona geçtim ve yola koyulduk...Düğün salonuna kolkola parlayan çift girdi.Defne Ömer.Yıllardır hayallerinii kurdukları düğün gerçekleşiyordu.İkisininde yüreği pır pır atıyordu.Masanın başına geçtiler.Ve o muhteşem soru geldi:
M:SİZ SAYIN DEFNE TOPAL YANINIZDA OTURAN NİŞANLINIZ SAYIN ÖMER İPLİKÇİ BEYİ HİÇ KİMSENİN ETKİSİ VE BASKISI OLMAKSIZIN ÖZGÜR İRADENİZLE EŞ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ?
D: EVET
M:SİZ SAYIN ÖMER İPLİKÇİ YANINIZDA OTURAN NİŞANLINIZ DEFNE TOPAL HANIMI HİÇ KİMSENİN ETKİSİ VE BASKISI OLMAKSIZIN ÖZGÜR İRADENİZLE KENDİNİZE EŞ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ?
Ö:EVET
...
Defne'nin ağzından.
Ömerin evine Ömerin eşi olarak gelinliğmle içeri girdim.Defne İplikçi..!Heyecandan her an bayıla bilirdim.Kapıyı açmak istiyordum ki Ömer beni hoop diye kucağına aldı.Yaa🙈Ben kucağında taşıyarak odasına doğru çıktı.Odamız şimdi;)Onu çok özlemiştim...Bu bölümde burada biter.Yeni bölüm çok çabuk gelicek.Vote,yorum yapmayı unutmayınız.Ha yüne söylüyorum bu isteğin tüm bölğmlerini yazıp bitirdikten sonra diğer istekleride yazıcağım.İsteklerinizi bekliyorum.Vote yorum yapmayı unutmayın lütfen.😊✌🏻️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk.Hayaller:))
Fiksi Penggemarİstediğiniz konu üzerine hikayeni yazıcağım.Hayallerinizi DefÖmle canlandıracağım.İyi okumalar:))