Her şey harika

136 18 5
                                    

Irmak:

Sabah gözlerimi açtım yavaşça.

Bugün cumartesiydi o yüzden öğlene kadar uyumayı planlıyordum.

Saate baktım göz ucuyla, dokuzu on geçiyor.
Uyumaya devam etme vakti.

“Irmak günaydın” diyen bir sesle gözlerimi araladım. Doruk karşımda durmuş sırıtıyordu.

“Günaydın” dedim ve gözlerimi yine kapadım ama Doruk’un hala burada olduğunu hissediyordum.

“Kalk bakalım yataktan ufaklık, seni bir yere götüreceğim”

Gözlerimi yine araladım yavaşça.

“Bugün cumartesi, uyumama izin ver”

“Kaçırmak istemeyeceğin bir sürpriz ama”

Tekrar gözlerimi kapadım yavaşça.

“Kalkmazsan seni sürükleyerek yataktan çıkarırım”

“Bunu yapmazsın, bana acırsın sen”

Kafamı yastığa gömdüğüm zaman Doruk eliyle ayak bileklerimi tutmuştu.

“3’e kadar sayıyorum kalkmazsan çeker kaldırırım seni”

“Umrumda değil” dediğimde “Biiiiiir” demişti uzatarak.

“Yine umrumda değil”

“İkiiiiiiii”

“Beni sürük…”

“Üç” deyip beni birden çekince neye uğradığımı şaşırmıştım. Yatak başlığına aniden tutunup Doruk’a bir tekme savurmuştum. Evet Doruk’a tekme attım.
Oysaki çocuk beni çekmemişti, yalnızca hafifçe sürüklemişti ama ben  o anın paniği ile çocuğa  tekme attım.

Zeynep hala öküz gibi uyuyordu. Tabi ben hemen yataktan kalkıp Doruk’un yanına gittim.

“Doruk özür dilerim canın çok yandı mı?” Resmen çocuğun böğrüne tekme geçirmiştim.

“Sorun yok sadece birkaç saniyeliğine nefesim kesildi.”

Doruk’un nefesini kestim ama hiç istemeyeceğim bir şekilde.

“Çok özür dilerim, Zeynep’le itişip kakışmaya alıştığım için bu haldeyim yoksa vurmazdım.”

“Seni bir şekilde affederim o da eğer benimle gelip sürprizime bakarsan”

“O kadar ısrar ettin ki gelmesem ayıp olacak gibi hissediyorum. Birde tekme attım, of tekme attığım aklıma gelince bile kötü oluyorum.”

“Ya tamam abartma kız, Zeynep’ten az mı tekme yedim sanıyorsun. Sen güzel bir şeyler giyin üstüne, biraz da makyaj filan yap tamam mı?”

Ay bir heyecan yaptım. Güzel giyin filan diyor.
Doruk odadan çıkınca anında en güzel elbisemi geçirdim üstüme, biraz da makyaj yapıverdim.
Zeynep’i uyandırmadan çabucak çıktım odadan. Doruk beni görünce şöyle baştan aşağı süzdü bi.

“Vur dedik öldürmüşsün sende, gerçi hata bende sen ne giyersen güzel oluyorsun. Gelmişim sana güzel bir şey giy diyorum”

Ben bu kadar iltifata dayanamam ama. Çok fazla bana bunlar.

Kolunu bana doğru uzattığında koluna girmiştim.

“Hadi gidelim bakalım”

---

“Doruk sana inanamıyorum” dedim ona dönerek. “Bunu beklemiyordum”

Beni bir kayıt stüdyosuna getirmişti.

Yıldızları SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin