Laatste jaar

3 0 0
                                    

Natalia is een meisje dat gaat beginnen aan haar laatste jaar op de middelbare school. Ze is net op vakantie geweest en gaat vol goede moed aan het laatste jaar. Natalia heeft er veel zin in. Eindelijk zou ze klaar zijn. Nu nog de examens.

Natalia  kwam op school en ziet al haar vrienden en vriendinnen weer terug. druk in gesprek gaat ineens de bel en iedereen loopt naar het klaslokaal.

Gvd. hebben we deze mentoren zegt Jeffrey. Als ik nu mijn laatste jaar doe wil ik het wel leuk afsluiten. Iedereen liep luidruchtig binnen en zoekt een plaats in het klas lokaal. Heel langzaam werd het stil. De mentoren begonnen te spreken over wat H5B allemaal in het laatste jaar zouden tegenkomen en waar de klas op moest letten.

De mentor begon over een stage in het buitenland en iedereen ging door elkaar heen praten. Waar gaan we dan naar toe??? en wat houd dat in??? De docent vroeg om stilte en toen begon ze te vertellen...

P.o.v van de Mentor

Het was niet normaal stil in de klas en iedereen keek me hoopvol aan. het is misschien raar maar als ik naar mijn klas kijk zie ik zo veel verschillende kinderen. Achterin de klas zitten twee meiden die waarschijnlijk de diva's van de klas zijn. Daarvoor zitten de badboy's  en de rest van de klas is meer een deel gefocused op hun schoolwerk. Wat zal dit anders zijn als ze terug komen van hun stage in het buitenland. 

Oke, oke ik zal jullie vertellen waar je naar toe kunt en wat er van je verwacht wordt!

sorry voor een kort hoofdstukje maar de volgende word iets langer!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ogen liegen niet Where stories live. Discover now