Sabah kahvaltılarını açıkçası pek sevmem. Bu yüzden bugünkü kahvaltımı çok zor yaptım. Canım hiç bir şey istemiyor, hayattan zevk almıyordum.Yaşadıklarımın hepsi sadece bir rüyaydı..
Peki o not? Bir an önce eve gidip O notun gerçek olup olmadığına bakmak istiyordum; Notun hayal olduğuna inanmıyordum, Çünkü yaşadıklarım o kadar etkilemiştiki beni, Sanki hala o anın içinden çıkamamıştım.
Doktorlar biraz daha dinlenmemi söylemişlerdi. Gerçekten bu çok saçmaydı. Ben iyiydim, ama doktorlar benim dinlenmem için ısrar ediyorlardı. Ama bir şekilde burdan çıkmalıydım.
...
Akşam vakti olmuştu. Doktorlar başka hastalarla ilgileniyorlardı. Bu fırsatla yerimden kalktım. Arka kapıya yöneldim, burası kitliydi. Ben en alt katta olduğumdan dolayı bahçe kapısı vardı. Bahçe kapısını biraz zorladım, en sonunda kapı açıldı. Hava biraz rüzgarlıydı; İçerdeki hırkamı alıp dışarı yöneldim. Dışarıda pek araba yoktu. Ama telefonum hırkamdaydı. Cebimden çıkartıp, birtane taksi çağırdım. Taksi geldiğinde evimin yolunu tuttum. Evim buraya gerçekten çok uzaktı. Tam iki saatte eve varabildim. Evin anahtarını paspasın altına koyduğumu adım gibi hatırlıyordum. Paspasın altından anahtarı aldım ve eve girdim. Eve adım atığım an yaşadığım oysaki hayal olan o an gözümde canlandı.
Üst kata yöneldim herşey herindeydi. Not yoktu. Koku bile almıyordum. Artık bunun hayal olduğunu anladım.
...
Ancak o gün yediğim çikolatanın çöpü hala duruyordu. Bunu çığlıklarımı attığım an yere düşürmüştüm; Bu ne anlama geliyordu. Yoksa yaşadığım gerçekmiydi. Ardından zil çaldı, bu sefer korkmak ne kelime titriyordum. Kapının deliğine baktığımda kimse yoktu. Giderek korkum arttı.
Anladımki herşey gerçekti.
Bunu yapan kişi kanıt bırakmamaya çalışmıştı. Ondan sonra hastaneye geri dönmeye karar verdim. Tam kapıyı açacakken;
Ezginin o son görüştüğümüzde giydiği kaban sehpanın üzerinde duruyordu. Ama ezgi o kabanı giyerek dışarı çıkmıştı.
Şuan düşündüğüm şey gerçek olabilirmiydi. O an kırmızı rujumun bile zevkini alamadım. Kırmızı ezginin en sevdiği renkti. Ama benim için kabus rengi oldu...
... (Diğer bölüm yakında Sağlıcakla kalın :) )
(Yanlış yazımlar için çok pardon, Sizin için yetiştirmeye çalıştım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Ölüm
Mystery / ThrillerKorku bu kadar aşka yakıştımı ? Korkusuz insanlar aşkı yaşayabilen tek insanlardır. Sizde cesaret gerektiren bir aşkı yaşayın.. Korktuğunuzda o aşkı bir kez daha hissedin.. İşte o an başlayacaktır SESSİZ ÖLÜM... Not: !Sakin Olmadan Okuyun!