1 aprilie
Nu s-a putut intimpla una ca asta,nu,mi-e" mila" de "prietenele" lui Rachel.Cind am venit la petrecere fetele populare mi-au cerut invitatia,ca nu cumva sa fiu cineva strain,se vede ca s-au pregatitt binisor...cu invitatiile.Mai apoi am intrat in incapere...ooaauu,daca ati fi vazut si voi .Rachel asta pare sa aiba o casa uimitoare din temelii pina la acoperis.Bine,am intrat in casa si lumea deacolo erau doar populari...sa zic Profesionisti.Doar eu"incepatoere".I-am atras atentia lui Rachel din prima cu stilul meu.Deci eram eu acolo si nu prea stiam ce sa fac fiindca nu cunosteam pe nimeni.Rachel era ocupata cu distractiile care urmau si se pare ca se staruia enorm.Ma mir cum de parintii lui Rachel i-au dat voie sa faca asa o petrecere mare,Rachel mi-a spus ca parintii ei sunt la i intilnire importanta si se vor intoarce dimineata.In fine deci cum spuneam nu aveam ce face si m-am dus la baie sa ma aranjez un pic.Mi-am scos pieptenele sa ma pieptan in pic si sa-mi desprind cirliontii.Cind eram in procesul de pieptanare am auzit niste fete discutind ceva.Mi-am lasat lucrurile pe tumba din baie si mi-am pus urechea la usa si am inceput sa ascult.Din cite am inteles erau cele mai bune prietene sau BFF ai lui Rachel si puneau ceva la cale.Am ramas socata auzind asta.Vorbeau despre un complot asupra lui Rachel pentru a o face de rusine in fata tuturor.Vroiau sa se razbune pentru ce i-au facut in clasa 5-a.Si se pare ca au planuit asta din timp pentru ca am auzit ca si-au facut roluri la acea scena.Iar apoi mai sa nu spuna ce au planuit,ca a venit Rachel si le-a intrebat daca se distreaza.Nu stiam ce sa fac.Oare sa-i spun lui Rachel?Daca n-o sa ma creada?Ok,trebuie macar s-a previn,poate se va pregati si le va intoarce cu aceeasi moneda.
-Rachel,trebuie sa-ti spun ceva ingrozitor!
-Nu-ti place petrecerea,aripioarele de pui s-au terminat sau bauturile?
-Ce?Nu,nu.Nu are legatura cu mincarea.Le-am auzit pe Elizabeth si Jane se vor razbuna pe tine.
-Ce?
-Serios,le-am auzit!
-Elionor,serios,linistestete,ai baut prea mult?Vrei sa rog pe cineva sa te duca acasa?
-Nu, nu am baut,si ma simt perpect,te rog credema.
-Te-as crede dar ele imi sunt prietene de foarte mult timp.Dar oricum stai pe canapea,imediat incepe atractia serii.
-Dar Rachel...
-Totul e sub control,Eli,nu-ti fa griji.
-Sa nu spui ca nu te-am atentionat.
Da,cam incepeam sa ma panichez,nu stiam daca sa ma duc s-au sa ramin la petrecere.Oricum nu eu aveam probleme... dar Rachel era prietena mea,si trebuia s-o ajut.Nu puteam s-o las acolo sa se faca de ris.Trebuia sa planuiesc ceva.Eram super stresata pentru ca nu stiam cind acele"prietene" vor actiona.O aveam in vizor pe Rachel in caz de ceva.Eram gata sa actionez in orice clipa...cred.Stateam pe canapea,asteptam si asteptam pina cind Jane si Elizabeth au coborit cu fetele lor malefice.In acel moment Rachel s-a urcat pe scena si a spus ca pe scena va aparea....Taylor Swift.Atunci toti au inceput sa tipe de bucurie.Doamne,parintii lui Rachel au atitea bani ca s-o invite pe TS la o petrecere de adolcescenti.Ei bine si eu am fost foarte surprinsa.Taylor si-a inceput numarul cu citeva piese cunoscute,iar la sfirsit cu o nou cintec.A fost minunat.Ne-a dat autografe si am facut poze.Asta da petrecere.Elizabeth si Jane crapau de ciuda pe Rachel.Si-au facut un semn cu ochiul si se apropiau de Rachel.M-am sculat de pe canapea si am fugit pusca spre Rachel.Jane avea in mina o caldare cu apa iar Elizabeth trebuia sa-i distraga atentia lui Rachel.Vazind asta am tras-o de mina pe Rachel,exact cind Jane trebuia sa-i toarne galeata in cap.Dar,i-a turnat-o lui Elizabeth.Vazindu-se umilita in fata tuturor,i-a turnat apa care ramasese in cap lui Jane.Toti au inceput sa rida.Jane si Elizabeth au sters-o de acolo,rusinate de tot.Rachel vazind asta,mi-a multumit,si m-a imbratisat ca am scapat-o de aceasta capcana.Mi-a spus ca imi este datoare cu orice vreau.Asta inseamna ca suntem BFF sau ceva de genu.Pe la sfirsit de petrecere,Rachel le-a multumit tuturor ca au venit si apoi toti au plecat.Am ramas s-o ajut la curatenie apoi au venit parintii ei.Eu si Rachel ne-am dus in camera ei si ne-am facut poze.Apoi Rachel apus fotografia cu TS pe Facebook.Intr-o ora a strins 2000 like-uri.Am avut si eu citeva si am facut unu colaj,cu autograful fotografia de grup si una cu mine,Rachel si TS.La fel 2000 like-uri.
Hei,va rog spuneti-mi ce credeti despre carte.Voi posta si miine! :)
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...