že by z toho něco bylo?

27 0 0
                                    

no, zkončili jsme, že jsme si dali pusu :D no tak jsme si dali pusu, podívali se na sebe, usmáli a šli jsme na to podium. "promiňte, jestli jsme vás vyrušili, ale všimli jsme si jak se celou dobu bavíte a najednou odcházite, můžem se vás zeptat na důvod?,, zase jsme se na sebe koukli. dal mi mikrofon k puse a já řekla "no chtěli jsme jít chvíli do klidu,, celé mi to připadalo divné, že si nás pozval na podium z 50.000 lidí a ptal se nás na různé otázky, ale poté nám vysvětlil, že si musí dělat pauzi a v těch pauzách si bude postupně vybírat lidi, kteří se s nima můžou vyfotit a popovídat. byla jsem šťastná, že my jsme byli jako první, protože od té doby šlo všem jen o přestávky a aby mohli jít za něma na podium. když jsme odcházeli, dostali jsme jako dárek trička jejích skupiny a náramky. ten jeden my dal do kapsy na papírku jeho číslo a k tomu bylo namalované srdíčko. poté jsme si sedli a já si věimla, že to začalo dokonce i Lukase bavit. ve 12 hodin celý koncert skončil, tak jsme zavolali taťkovi ať pro nás přijede. když jsme čekali před arenou, Lukas se na mě podíval a řekl mi "jsi hrozně fajn holka a jsem rád že si se přestěhovala na vesnici a vůbec, že jsem tě poznal a že jsem tu dnes mohl být s tebou,,..... kdybych ho nepřerušila pokračoval by dál. já jsem ho zastavila a políbila, on mě políbil taky. zachvíli jsem viděla jak přijíždi taťka tak jsem přestala a řekla "já jsem taky ráda, že jsem se přestěhovala a že jsem tě poznala,, milují tě,, řekl mi. já jsem se na něho zase jen zasmála a nastoupili jsme do auta. hned jsem všechno vyprávěla taťkovi, jaké to tam bylo.

když jsme přijeli domů, rozloučila jsem se s Lukasem, (jen si řekla ahoj, protože tam byli rodiče) a šla domů. mamka mi řekla, že se na mě ptali nějaké dvě holky, jestli bych mohla jít ven, že prý jim řekla, že jsem na koncertě.hned mi došlo, že to byla Terka a Lucka.

Žiju si svůj senKde žijí příběhy. Začni objevovat