FantasyGirl3010

63 15 0
                                    

A dnes tu máme FantasyGirl3010! :D

1. Ako si našla Wattpad?
Wattpad som našla vďaka mojej kamarátke a spolužiačke Turbolienka, ktorá ma presvedčila, že sa musím prihlásiť tak dlho, že som to nakoniec urobila. A určite to neľutujem.

2. Aký žáner kníh máš najradšej?
Čo sa týka normálnych kníh, jednoznačne čítam najradšej fantasy. Ale tu na Wattpade čítam skôr short story a textingy. Ak je však kniha dobre napísaná, je mi viac - menej jedno, aký je to žáner.

3. Kedy si začala písať?
To je dobrá otázka... Asi tak v piatej tiede, ale to boli väčšinou skôr práce do školy, všeliaké slohy a tak... Príbehy ako také som vymýšľala už aj predtým, ale keďže som bola lenivá ich písať (alebo som ešte nevedela písať... Aj také sú) tak ich písal môj strýko, ktorému sme ich so sestrou diktovali.

4. Vadia ti gramatické chyby v príbehoch?
Musím priznať, že hej a to dosť. Viem, že ani moja gramatika nie je úplne bezchybná, ale keď má niekto chybu pomali v každom slove, tak sa to naozaj nedá čítať. Existujú samozrejme aj príbehy, ktoré ma zaujali štýlom písania, a preto som ochotná tieto chyby prehliadať, hoci viem, že tam proste stále sú, no takých je naozaj len veľmi málo.

5. Na profile máš jeden príbeh. Plánuješ ich zverejniť viac? Ak áno, o čom budú?
Určite ich plánujem viac, len ešte neviem kedy a ktoré to budú. Rozpísaných alebo premyslených ich mám veľa, ale ešte si nie som celkom istá, ktoré budú mať tú česť byť zverejnené medzi prvými. Odhadujem však, že to budú asi tieto short story: Stávka (o tom, že ísť v noci do lesa možno nebol práve ten najlepší nápad) ďalej Čierna mačka (alebo Black Cat, keďže som sa ešte nerozhodla... A bude to o tom, že čierna mačka nemusí vždy priniesť len nešťastie) a možno sa niekedy dostanem aj k príbehu Uväznená (o tom, že všetko zlé je na niečo dobré). V zásobe mám ešte veľa príbehov, ale myslím si, že tieto majú šancu výjsť medzi prvými.

6. Nejaké slová na záver?
Chcela by som sa ti poďakovať za rozhovor a tým, čo začínajú by som chcela odkázať, nech sa nevzdávajú a hlavne nech si nechajú poradiť od ostatných. To, že vám pár vecí vytknú ešte neznamená, že váš príbeh je celý zle alebo nebodaj, že by ste sa na nich za to mali hnevať. Ide len o to nájsť riešenie, ktoré bude dobré pre obe strany.

Ďakujem ti za rozhovor :3
Čo si myslíte o tomto človiečiku? :D

Rozhovory s.../NEROBÍM/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt