İlk konuşma

75 2 0
                                    

Herşey internet de bi programla başladı ilk konuşmaya başladı arda mira nın fotoğrafını görüp onunla konuşmaya çalıştı ama mira buna karşılık vermedi ama mirada ardanın fotoğrafını görünce beğendi ama tabiki cevap vermedi mesajına sonra arda bıkmadan yazmaya devam etti ve mira en sonumda dayanamadı ve cevap verdi kimsiniz niye beni rahatsız ediyosunuz diye arda çok mutlu oldu mesajı görünce sonra konuşmaya başladılar uzun bi süre konuştular mira yavaş yavaş arda dan hoşlanmaya başladı ana bunu ona belli etmedi sonra arda buluşmak istedi mira ilk bi çekindi ama sonra kabul etti ve bi buluşma ayarladılar ve buluşucaklar mira hazırlanmaya başladı çok heycanlı ne giyceğine karar veremiyo yakın arkadaşı ebru geldi mira lara sonra mira herşeyi anlattı ebruya ebru trip attı mira ya bunu başta bana niye anlatmadın diye mira ebru nun gönlünü aldı hadi daha önemli işimiz var sonra trip atarsın dedi ebru dayanamadı ve yardım etti mira elbisesini seçti makyajını yaptı çok güzel oldu ve buluşmaya hazırdı o ara arda aradı ben geldim dedi mira bende geliyorum dedi ve kapttılar telefonu mira taksiye bindi ve buluşma yerine gitti arda mira yı gördü bi an olduğu yerde kaldı mirayı fotoğrafta zaten çok beğenmişti ama canlı görünce ilk görüşte aşık oldu mira ardanın yanına gitti oturdular mira nasılsım dedi arda çok heycanlıydı konuşamıyo zorla iyiyim diyebildi mira da heycanlı ama arda kadar belli etmiyo mira sorular soruyo arda cevap veriyo artık iyce yakınlaştılar ama mira nın eve gitmesi gerekiyodu mira kalktı artık gitmem lazım dedi arda tamam görüşürüz diyebildi sadece vedalaştılar ve mira taksiye bindi eve gitti tabi bilmiyo ebru onu evde bekliyo meraktan çatlamış bi şekilde mira evin önüne geldi taksiden indi kapıyo açıcaktı ebru onu camda bekliyodu geldiği gibi kapıya koştu mira dan önce davrandı ebru herşeyi anlatcaksın bekliyorum dedi mira tamam anlatıcam ama üstümü değişim ondan sonra dedi ebru tamam dedi mira üsütünü değiştirmek için odasına çıktı ama mira çok mutlu bu her halinden çok belli oluyo gözlerinin içi gülüyo mira üstünü çıkardı aşağıya indi ebruyla oturdu konuşmaya başladılar ebru nasıl biriydi diye sordu mira ehh işte idare eder dedi ebru nasıl yani beğenmedin mi dedi hayır çok yakışıklıydı dedi ee ozmaan dedi bişey yok dedi mira yakışıklıydı güzel di herşey dedi çok mutluyum dedi arda mesaj attı napıyosun diye mira oturuyorum diye cevap verdi arda nezaman buluşuyoruz dedi mirada yarın dersim var çıktıktan sonra olur dedi arda tamam bende dersten çıkınca ozanan konuşuruz dedi...

SAVAŞMA AŞIK OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin