povinosti volají ˇ_ˇ první den ve škole

30 2 3
                                    

PONDĚLÍ

ráno mě mamka vzbudila, že musím jít první den do školy tady na vesnici. vůbec nevím, jací tam budou děcka, jestli budu oblíbena, nebo jestli ne. nejlepší je, že na té škole budu znát Lukase, Terku, Danyho a Lucku a nejhorší je, že jsem včera kvůli koncertu šla spát pozdě, tak jsem hrozně unavená.   šla jsem se namalovat, zakryla kruhy pod očima make-upem a šla se nasnídat. po snídani jsem musela jít nakrmit zvířata. poté mi mamka navrhla, že mě do školy poprvé zaveze, tak jsem souhlasila. před školou mě mamka vysadila a zeptala se mě jestli ze školi příjdu sama. když jsem řekla, že jo, šla jsem do školy. Před školou se na mě každý díval, jako kdybych přišla z Marsu. když jsem přišla do školy, potkala jsem Lukase. dal mi pusu a řekl "ahoj, tak co? jdeš do třídy?,, ja jen na něho kejvla, že jo a zeptala jsem se "kde jsou Lucka a terka? a dany? "Lucka a Terka nevím, ale Dany už je ve třídě.,, tak jsme šli do třídy a já si sedla vedle Lukase. Zachvíli za mnou přišel Dany a zeptal se mě, jak včera bylo na koncertě? "jak víš, že jsem byla na koncertě?,, zeptala jsem se ho "ti co byli na podium, byli v televizi,, odpověděl. já jen vykulila oči a usmála se. 

když začalo zvonit, všichni se postavili. Do třídy vešla mladá učitelka a zavolala mě k ní. "takže, tohle je Lila a je tu nová. asi se divíte, proč sem přestoupila jen na 9.třídu, přestěhovala se z města,, řekla. chceš o sobě ještě něco říct? zeptala se mě. já jí odkejvla, že ne a šla se posadit. První den, jsem jen poslouchala a seznamovala se s učiteli a s žáky. Každý učitel do mě valil, že si mám opsat všechny sešity od začátku do konce a že na to mám 14 dní, a že písemky budu psát až ostatní dopíšou z posledního učiva, které se učili, když jsem tu ještě nebyla. no tak hned ze začátku starosti.

po škole jsem šla domů s Lukasem a Danym. Dany se mě zeptal, kdy přijede Sára a usmál se. "měla by přijet příští výkend,, odpověděla jsem. Lukas se mě zeptal, jestli půjdu dneska ven, že se můžeme stavit za Terkou a Luckou. Já jsem souhlasila.

DOUFÁM ŽE SE VÁM PŘÍBĚH LÍBÍ.

Žiju si svůj senKde žijí příběhy. Začni objevovat