15.rész

729 52 4
                                    

**Harry szemszöge**

De egyszer csak belépett Vic apja.

Eltaszított Vic karjaiból és felemelt hangon elkezdett papolni..:

-Azonnal ereszd el a lányomat te szemét...

-Apaaa Ne én is ugyan úgy akartam. Harry nem tehet semmiről. Csak beszélgettünk. Tudja hogy el megyek és hogy új életet akarok kezdeni.-védett engem Vic

-Harry meg mondtam hogy nem szeretnélek többet Vic közelében látni. Ha tudod hogy új életet kezd akkor miért dugdosod át a nyelved a lányom szájába? 4nap múlva elutazunk! Nem akarom hogy a lányom miattad szenvedjen épp elég neki az hogy nem emlékszik semmire. Takarodj innen!!!! Most azonnal!!! Nem akarlak itt többet meglátni!!

-Uram nem teheti ezt. Vic és én csak beszélgettünk. Mellette szeretnék lenni. Segíteni és védelmezni. Nem bírom nélküle érti. Ő a másik felem. Nélküle nem is létezem. Nem tudom hogy mit ártottam önnek hogy el akar szakítani tőle.

-Igen is sok mindent ártottál neki. Valószínű hogy ha nem ismertétek volna meg egymást akkor ez a baleset be sem következett volna be. Vagyis te tehetsz mindenről!

-Apa elég legyen! Biztos hogy nem Harry tehet róla, hiszen most is be bizonyította hogy szeret engem,hogy küzdeni akar értem és hogy segíteni akar nekem és hogy jóban,rosszban mellettem akar lenni. De se ti se én nem hadjuk neki. Hiszen nem akarom hogy tőlem függjön az élete, azt akarom hogy boldog legyen egy lánnyal aki nem én vagyok. Ugyhogy semmi jogod nincsen ítélkezni felette mert ugy ahogy ő szeret úgy soha SENKI nem fog szeretni! És nálam jobban senki nem bánja hogy nem emlékszem. Mert ha emlékeznék rá soha nem tudnátok tőle elszakítani.

-De nem így történt Vic. A baleset meg történt és mi elutazunk akár szeretné Harry akár nem. És soha nem térünk vissza. Te meg jobb ha most elmész.-nézett rám Mr. Evans.

Én csak néztem Vic-re de ő lehajtotta fejét. Nem tudott a szemembe nézni.

-Úgy látom hogy tényleg semmi keresni valóm nincs itt.

-Erre előbb is rá jöhettél volna.

-Na jó apa elég legyen most már! Ki kísérem Harryt.

Azzal mind a ketten az ajtó felé haladva ki sétáltunk a házból.

-Harry nagyon sajnálom az apám viselkedését.. nem tudom hogy mi üthetett belé. Nem tudom hogy miért csinálja ezt. Semmi oka nincs rá szerintem. Vagy mindig is ilyen volt a kapcsolatotok?

-Vic nem kell magyarázkodnod. Nem apukáddal úgy érzem hogy eddig ki jöttem. De mikor kórházban feküdtél akkor elmondta hogy mit gondol rólam, és azt mondta hogy sosem kedvelt mert hogy én teljes mértékben megváltoztattalak. De nem érdekel az apád véleménye én akkor is téged szeretlek és addig fogok rád várni ameddig élek. Nekem nincsen szükségem másra csak rád.

-Nagyon szépen köszönöm Harry ezeket a kedves szavakat.De hallottad hogy mit mondott az apám. Soha többet nem térünk vissza, és én sem gondolom másképp. Új életet akarok kezdeni,és ezt már ezerszer elmondtam. Te is tedd ezt. Úgy szeretnélek itt hagyni hogy meg ígéred hogy boldog leszel és hogy nem fogsz rám várni. Ha nem keresel magadnak valakit akivel boldog lehetsz. Harry könyörgöm ígérd meg..

Láttam rajta hogy ezt még ő maga sem akarja hogy így történjen. A sírás kerülgett de nem tehetettem mást mint hogy vissza tartsam.

Only Mine(Harry Styles)Where stories live. Discover now