Part 17. Do you like her?

134 8 5
                                    

Tuhle kapitolu věnuji Janka17 protože, jí mám ráda a ke skvělá. ;-). Má taky skvělý příběhy, tak se na ně určitě koukněte a dejte jí voty a napište komentáře, protože je to fakt topinkový!

"Ty lívance byli vážně dobrý!" Pochvaloval si Harry a rozvaloval se v houpací síti.
"Nechci pomyslet na to, co musíme jít teď dělat. " Zabručel Liam.
"Ale musíme." Řekl Louis
"Tak řekněme za půl hodiny sraz v obýváku?" Řekl ještě a podíval se na hodinky."
Kluci jen přikývli, ale ani jeden se nezvedl.
"Ale notak kluci! Přiznejte si, že se těšíte." Řekla Gemma.
"Ale i jo." Přitakal Niall.
"Těším se na koncerty, na turné, na fanoušky i na shows, ale na ti všechno plánování se teda rozhodně netěším!" Konstatoval Harry a kluci jen horlivě kývali.
"Tak půjdete plánovat na balkon a my vám s Hannou budeme nosit zmrzlinu a pití, co vy na to?" Navrhla Gemma.
" Jooooo!" Zařvali kluci sborově.
"Lads máme 15 minut!" Řekl Liam a všichni se zvedli a běželi domů.
"Jsou jak malý!" Zasmála se Gemma a společně jsme uklidily nádobí.

...

"Ještě dones chipsy!" Zařval Harry zvenku.
Gemma právě přicházela z balkonu.
"Tohle bude utrpení!" Řekla a ukázala mi papír, celý počmáraný obědnávkami, které si kluci naordinovali.
"To zmáknem!" Usmála jsem se a šla jsem do kuchyně pro zmrzlinu.

...
Harryho pohled:

".....takže to bude celosvětové turné a bude trvat půl roku....zatím jen návrh...vo myslíte?" Řečnil Louis.
"Já myslím, že to ještě promyslime, ne?" Řekl Liam a já i Louis jsme souhlasili.
" Co myslíš ty Nialle?" Zeptal jsem se, ale Niall neodpověděl, jen se zamyšleně díval na moře.
"Nialle???" Zavolal jsem hlasitě až s sebou trhnul.
" No o, copak?" Zakoktal.
"Co ti je kámo?" Zeptal se Liam.
Trochu si nás všechny prohlédl, jelikož jsme sw na něj upřeně dívali.
"Nic. Mohli bychom se dál bavit o tom......o čem jsme se bavili?" Zčervenal, protože nás vůbec nevnímal když jsme se bavili o turné.
"To je teď jedno Nialle, tbe něco trápí a my chceme vědět co!"
Řekl jsem rozhodně. Musí říct co se děje, i když asi tuším co ho trápí.
"Ne, to je dobrý chlapi. Mysleli by jste si, že isem úchyl. Je to asi jenom pocit, je to v pořádku!"
Řekl a nasadil opravdu hodně fake úsměv.
"Je to ohledně Hanny?" Vyhrkl jsem a hned jsem se začal bát, co jsem to řekl!?
Niall na mě hodil udivený pohled. Potom se začervenal a zakýval.
"Je to úchylný?" Zašeptal potichu.
"Ne vůbec!" Řekl jsem a podíval jsem se na Louise a Liama, kteří se mnou souhlasili.
"Nialle? Líbí se ti?" Zeptal jsem se.
"A...asi jo." Přitakal Niall.
" Ne jenom, že je hezká, ale je prostě taková správná!" Řekl Niall a znovu se zčervenal. Připadal mi spíš jako náctiletý kluk než jako dospělý chlap.
"Já vím!" Řekl jsem.
"Když jsme si na tý pouti kupovali cukrovou vatu, nebo když byla se mnou poprvé na horský dráze, ale hlavně když mi řekla, že kašle na paparazzi, tak jaem věděl, že je to správná kamarádka." Vzpomínal jsem.
"A je hrozně veselá, dokáže rozesmát!" Přidal se Liam.
"A je i docela šikovná. Ta toaleťáková stěna byla docela hezká!" Dodal Louis a všichni jsme se rozesmáli.
"Ale jak jedla ty špagety! Tak jednoduše a bylo jí jedno jestli se zašpiní a kolik jich snědla!" Řekl Niall a všichni jsme propukli v navázaný smích.
" Tak toho si můžeš všimnout jenom ty Nialler!" Řehtal se od srdce Louis.
" Kluci já, ale nevím co mám dělat." Řekl zase smutně Niall.
"Zeptej se jí! Třeba tě má taky ráda!" Pobzbuzoval jsem ho.
"Myslíš? " ptal se Niall.
"Ano! My ti pomůžeme! Žejo kluci?" Řekl jsem a Liam i Louis přikivovali.

Konec Harryho pohledu ( Pohled Hanny pokračuje )
(Pár okamžiků zpátky)

:Oříškové jsou pro Louise a Harryho, rybízová pro Liama a ta se všema příchutěma pro Nialla." Diktovala Gemma a podala mi podnos se zmrzlinou.

Obě jsme s Gemmou měly na sobě plavky, protože jsme se chtěly jít koupat, ale Gemma udělala velkou chybu a to, že slíbila klukům zmrzlinu. Kluci toho využili a naordinovali si všelijaké pití, zmrzlinu a jiné věci.
Vzala jsem podnnos a pomalu s ním mířila dozadu na balkon kde byli kluci.
Zaslechla jsem jak se baví, zastavila jsem a zaposlouchala se.

"Nialle? Líbí se ti?" Slyším Harryho.
"A...asi jo." Přitakal Niall.
" Ne jenom, že je hezká, ale je prostě taková správná!" Řekl Niall.

Vím, že bych neměla poslouchat, ale o kom to Niall mluví. Měla jsme takový divný pocit. Jako kdybych trochu žárlila???

"Já vím!" Říká Harry.
"Když jsme si na tý pouti kupovali cukrovou vatu, nebo když byla se mnou poprvé na horský dráze, ale hlavně když mi řekla, že kašle na paparazzi, tak jaem věděl, že je to správná kamarádka."
OMG! Oni se baví o mě??? Nastražila jswm pořádně uši a srdce mi bušilo tak, že jsem se bála aby ho neslyšeli.
"A je hrozně veselá, dokáže rozesmát!" Přidal se Liam.
"A je i docela šikovná. Ta toaleťáková stěna byla docela hezká!" Dodal Louis a všichni se rozesmáli.
"Ale jak jedla ty špagety! Tak jednoduše a bylo jí jedno jestli se zašpiní a kolik jich snědla!" Řekl Niall a všichni propukli v navázaný smích.

No Boože. Cítila jsem jak jsem totálně zrudla. Určitě jsem vypadala jako idiot když jsem ty špagety jedla.
Rychle jsem se otočila a běžela jsem pryč. Nemůžu tam jít.
Ale co řeknu Gemmě?
'Promiň Gemmo, nedala jsem jim zmrzlinu, protože si o mě povídali?'
Zadtavila jsem se a zhkuboka se nadechla.
Čelem vzad! Musím jim ti donést.
Rychle jsem tam došla.
" Tady máte tu zmrzlinu!" Špitla jsem.

Musela jsem být strašně nápadná, tak jsem se na ně radši ani nepodívala a podala jsem tác Liamovi.
"Jo Hann. Niall by chtěl ještě jednu porci." Řekl Harry a zakřenil se.
Udiveně jsem ssebou trhla.
Niall prohodával Harryho očima a ten se jen šibalsky usmíval.
"Jo o, já to řeknu Gemmě. " zakoktala jsem a rychle odběhla.
Ach jo.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Doufám, že se ti část líbila Janka17 a i vám ostatním.
Chci moc poděkovat za 300+ reads i za milé komentáře, to vždycky potěší.
A co myslíte? Povede se Harrymu dostat Nialla k tomu, aby řekl Hanně, že ji má rád?
A ci bude dělat Hanna s tím, co slyšela?
Next time loves!
♥♥♥ ~Meg


Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat