Change into a werewolf

490 17 3
                                    

   O fata pe nume Aly traia fericita impreuna cu familia ei. Dar totul s-a schimbat cand ea intalni o femeie ciudata care i-a spus ca va muri in curand. Acea femeie nu i-a spus cand ci doar sa fie atenta la cei din jur si la tot ce o inconjoara. Aly era speriata. Nu stia ce sa faca asa ca i-a spus familiei sale ca va trebui sa plece. Familia ei nu stiau motivul dar ea tot a plecat. A plecat departe in cea mai mare padure si mai intunecata pentru a se ascunde de tot ce i-ar putea face rau. 

   Zile si nopti, friguroase sau calde ea a stat intr-o pestera ce o apara de tot ce e rau. Desi nu mai mancase de ceva zile era in siguranta. Statea la lumina focului din pestera incalzindu-se si gandindu-se la cei dragi. Cateva lacrimi i curgeau pe obraz. Dar ea stia ca trebuie sa fie puternica si era. 

   Intr-una din zile isi daduse seama ca foamea o cuprinse asa ca iesi afara din pestera pentru a vana. Ajunse la un rau nu departe de acea pestera. Aly se baga in rau improspatata de apa care o atingea. Simta puritatea ei si pestii care inotau pe langa ea. Acum avea destula hrana si apa pentru a supravietui dar in fata pesterii erau urme de sange si pe pestera scria ”Fugi”. Fata speriata o lua la fuga prin padure lasandu-si pestii pe care ii prinse. Ajunse langa un copac si se odihni pentru ca nu mai avea putere. Aly adormi pe trunchiul copacului. Cand se trezi copacul era plin de urme de sange iar pe copac scria ”Fugi”. Aceasta fugi dar nu prea mult pentru ca nu avea putere. Nu stia ce sa faca asa ca sari in cascada. Iesi din apa uda si vazu ca la mal erau pete de sange si scria ”Nu mai e timp de fugit...asta e sfarsitu”. Aly speriata se taiase la picior si cu sangele ei scria ”Asta nu e sfarsitul!” 

-Nu e sfarsitul ! 

   Din padurea de langa rau iesise femeia aceia ciudata care ii spusese toate astea. Aly se uita la ea, fix in ochii ei incruntandu-se.

-Ce vrei de la mine?! Vrei sa ma uicizi? Nu prea cred!

-Fata proasta! Morii!!!

   Un lup mai mare decat cei obijnuiti sari pe femeie si o ucise. Aceste lup se uita in ochii fetei pe care se citea frica. Ea isi apropie mana de acel lup negru. 

-Multumesc!

   Lupul pleca inspre padure iar fata il urma. Ajunse intr-un loc destul de ciudat in care erau mai multi lupi mari care o priveau pe fata. 

-Tu nu esti om. spuse lupul negru

-Ce?! Adica ce sunt?!

-Esti varcolac ca noi. Nu suntem lupi obijnuiti. Suntem varcolaci. Si tu faci parte din haita noastra. Esti un varcolac alb. 

   Fata simti cum corul i se preschimba intr-un lup alb, mare , cu colti ascutiti. Totul era ciudat pentru ea dar asta era noua ei viata pe care o are acum. Aly este un varcolac!

Change into a werewolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum