ГТА(рън)
Измамих Бела, че има намаление в мола като й предложих да я закарам. Тъпачката веднага се хвана !! Само това я интересува...да бъде хубава, но скоро няма да има шанс да изглежда добре. Приспах я и я заключих в стаята. Не искам да ме вижда, защото ще я пусна, след като я измъча. Тя ме помисли за беден.... постоянно ме гледаше надменно.... ще си плати !!
ГТБ
Събудих се в една празна стая. Нито бях вързана нито имах следи от насилие по себе си. Това какво трабва да значи ?!
Изведнъж чух, че някой ми говори, огледах се, но нямаше никой ... и забелязах телефона до себе си ... от онези евтините... както и да е. Беше на високоговорител, така че да мога да го чувам ясно.
Непознатият: Здравей Бела. Как си днес ?!
Бела: Кой си ти ? Защо ме отвлече и от къде ми знаеш името ?! Какво направи на Арън ?!
Непознатият: Какво точно си спомняш ?!
Бела: Последно бях в колата на Арън и си говорихме това е.
Непознатият: Арън припадна... благодарение на мен... и те взех, след като те ударих по главата... припадна и дааа...
Бела: Какво ще ми направиш ?
Непознатият: Ще те пусна спокойно... няма да те убивам.
Бела: Тогава защо съм тук ?
Непознатият: Бел теб няма да те убивам като другите ти приятели...
Бела: Ти си бил.... отвлече Кристин, Ема, Джесика, сега и мен... какво искаш от нас ?
Непознатият: Аз задавам въпросите тук !! Бела кое е нещото, което най-много те интересува, нещото без което не можеш и това, от което те е страх да го изгубиш ?
Бела: Красотата ми предполагам. Аз съм най-хубавата от всички 12-ти класове...
Непознатият: Точно така Бела. Сега разбра ли какво те следва ? Сама си отговори на въпроса...А сега Бел искаш ли да играем на една игра ?!
Бела: Която гласи....А/Б
Знам, че е кратка, но пък нямам никакво време. 9.клас съм и да... седмицата ми е пълна с тестове. Ще се опитам да кача в края на седмицата. Приятно четене.
YOU ARE READING
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
HorrorПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...