Erkekler Yetimhanesi

71 3 0
                                    

Berken'in Ağzından;

"Berken iyice sapıttın kızım. Yemekte kızın kafasını çorbaya soktun." Janset'in hoşuna gittiği belliydi ama yine de kızmaya çalışıyordu. Ponçik kız.

"Ama o da bize laf atmayacaktı Janset. Senin de hoşuna gittiğini biliyorum." Gülerek ona döndüm. En sonunda kendini tutamayıp kahkaha attı.

"İçimin yağları eridi. O anki yüz ifadesi gözümün önünden hiç gitmeyecek." Elimi havaya kaldırdığımda çak hareketi yaptık.

"Kanka gel bugün bir ekşın yaşayalım." Ona hevesle döndüğümde yüzünde bir sırıtış vardı.

"Erkekler Yetimhanesine gideceğiz." Dediğinde ağzım açık kaldı.

"Benden de fena çıktın." Diye haykırdım.

"Tabii. Sen beni ne zannettin?" Planı kurmuştuk. Akşam saat on gibi gidecektik. Erkekler yetimhanesinin personel için kullanılan kapısı her zaman açık olurdu ve oradan girip, resim odasına girip çıkacaktık. Siz yanlış anlamıştınız değil mi? Konuyu bambaşka tarafa çekmeyin.

"Lan çok heyecanlandım." Diyen Janset'e baktım. Kafamı bende hızla salladım.

Dakikalar birbirini kovalamış, saat on olmuştu. Yetimhanede herkes uyuyordu. Biz yavaş adımlar ile binadan çıktıktan sonra, duvarlıklardan tırmanıp, erkeklerin yetimhanesine gitmiştik. Personel kapısına girerken demir kapıya kafa atmam ile arkaya devrildim. Yine sakarlığım tutmuştu.

"Aferin, kafan artık bizlerle değil. Kalk kız." Janset biraz daha laf ettikten sonra kalkmama yardımcı oldu. Minik minik adımlar ile erkekler yetimhanesine girmiştik.

"Sakın birisine aşık olma. Birde onla uğraşmayalım, Janset." Kafasını olumlu anlamda sallarken karşımıza iki tane uzun boylu, birisinin üstü olmayan, diğerinin üstü olan erkekler çıktı.

"Has.." Janset küçük bir küfür fırladı, ağzından.

Gözlerimi kapattığım gibi arkama döndüm.

"Faka bastık kadim dostum." Dedim Janset'e. Bir şey diyeyim mi, yalnız üstü olmayan çocuk kaslıydı. Tövbe yarappi tövbe. Sen ne diyorsun Berken? Kendine gel.

"Arkası dönük, küçük boylu kız. Önüne dön." Sinirle önüme dönüp, üstü olmayan çocuğun seslendiğini biliyordum.

"Ben küçük boylu değilim. Boyum 1.66! Benim boyum gayet iyi bir kere!" Evet biraz kısa olabilirdim yanımdakilere karşıkın. Janset'in boyu 1.75 falandı. Çocuklarında boyu büyük ihtimalle 1.80-1.85 civarda duruyordu. E ben ne yapayım, onların boyu eşek kadarsa!

"Janset yürü kız, gidiyoruz. Bu varoş gülüyle uğraşamam." Janset'in gözü diğer çocuğa takılmıştı. Ne? Aşık olmaz bir kaç dakika da değil mi?

Janset'in kolunu tutarak binadan çıkardım. Allah'tan bizi Müdüre götürmemişlerdi.

Merhabalar ben Berken :) Ortağım kendisi bir kaç gündür yoğun olduğu için ben yayımladım, bölümü. Umarım bölüm hoşunuza gider. Ortağımda zaten en kısa sürede yeni bölümü yayımlayacak. Bana olan sorularınız varsa eğer, kişisel hesabımdan sorularınızı yanıtlayabilirim. Kişisel hesabım; berkengergerli

Herkese iyi günler, diğer bölümde görüşmek üzere :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırık DünyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin