Niallov pohľad:Zostávalo mi dúfať, že Rose sa nič nestalo. Neprežil by som to. Schmatol som pohár s vodou, a cez seba som prehodil mikinu keďže rachot črepov sa ozval niekde zdola. Ešte som dole vo všetkých miestnostiach nebol, dúfam že ju rýchlo nájdem živú a zdravú. Moje srdce bilo ako splašené, a mal som problém udržať si stabilný dych.
Zletel som dole schodmi, zamyslel som sa, odkiaľ ten rachot šiel. Mám taký pocit, že šiel niekde zo skladu, keďže ozvena bola dosť veľká. Najhoršie na tom je, že túto jachtu nepoznám, vlastne viem kde je iba spálňa, kúpeľňa a kuchyňa.
Mám to! Prezvoním Rose na mobil, a zistím kde je. Vytiahol som si ho z vačku, a v kontaktoch som si hľadal Rose.
Rose:
Bola som v tejto miestnosti už asi polhodinu, a chcela som už ísť niekam von. Lenže to by som nebola ja, kebyže sa mi niečo nestane. Nie len že som tu skoro zhodila policu s potravinami, ale ešte aj som aj rozbila nejaké poháre či čo to je. Teraz som tu, uplakaná a dorezaná na dlaniach. Super deň vážne, dneskajšok už nemôže byť horší. Rozozvonil sa mi mobil, a na obrazovke svietila fotka Nialla. Zmýlila som sa, tento deň ešte môže byť horší.
Začula som kroky spoza dverí a pochopila som prečo mi Niall volá. Rýchlo som zrušila hovor. Do kelu, teraz ma určite nájde. No super. Čupela som na zemi už hodnú chvíľu, a myslím si že podľa mojich myšlienok tá tabletka už prestáva účinkovať. Dvere sa rozleteli, a Niall v nich stál s vážnym, a vystrašeným pohľadom. V ruke držal pohár s vodou, a asi už chápem prečo volal. Našiel tú otrasnú tabletku, a zistil ako zrušiť jej účinky.
,,Rose, preboha! Toto mi už nerob." kľakol si ku mne a pramienok mojich vlasov čo mi šiel do očí mi zastrčil za ucho. Skúmala som svoje zápästia, aby som sa mu nemusela dívať do očí.
,,Hovor so mnou prosím." snažil sa rozprávať pokojným tónom.
,,Choď sa radšej porozprávať s Camillou, ona bude isto celá šťastná, a ty tiež." po prvý krát som zodvihla pohľad, a pozerala som sa naňho. Tiež sa ma mňa díval s uboleným pohľadom.
,,Nezízaj tak na mňa." odvrkla som a chcela som sa postaviť, no Niallova ruka ma potiahla za zápästie a skončila som opäť sedením na zemi. Povzdychla som si, a začala som sa hrať s prstami. Aj to je lepšie ako sa pozerať do jeho nádherne modrých očí.
,,Rose, ja..." zobral si moju ruku, a hladil ma po nej.
,,Nedotýkaj sa ma." striasla som tú jeho ruku z mojej.
,,Prečo by som sa ťa nemal dotýkať? Milujem ťa a ty to vieš." nevzdal sa a moja ruka zase skončila v tej jeho.
,,Neviem. Prestávam veriť tomu, že ma miluješ." šepla som, a až ma zabolelo pri srdci.
,,To nemyslíš vážne, však?" šepol naspäť.
,,Myslím." vzlykla som. Prisunul sa bližšie ku mne, a chytil mi tvár do jeho dlaní.
,,Prestaň sa ma už prosím konečne dotýkať." odtláčala som jeho ruky preč od mojej tváre.
,,Budem sa ťa dotýkať dovtedy, dokedy mi neuveríš že ťa skutočne milujem." jeho pravá ruka prešla po mojom líci a zotrela slzu.
,,Tak mi to dokáž." šepla som keď naše tváre boli blízko seba. ,,Dokáž mi že ma miluješ."
Pozeral sa mi do očí, a svoju tvár prisunul ešte bližšie k tej mojej. Potom jeho ruky opäť chytili moju tvár, a myslela som že mu to nedovolím urobiť. Nedovolím mu pobozkať ma. To nie.
A odtiahla som sa. Nechápavo na mňa pozeral.
,,Rose." šepol. ,,Prosím. Potrebujem ti dokázať ako moc ma to mrzí, ako moc ťa milujem, ako moc pre mňa znamenáš, si môj svet! Nikoho nemilujem viac ako teba." zúfalo opisoval jeho 'lásku' ku mne.
,,Aj Camille si to tak rozprával?" zotrela som si ďalšiu slzu.
,,Nikdy!" zvýšil hlas.
,,Tak prečo ste sa do riti pobozkali? Prečo?!" chcela som už konečne vedieť pravdu.
,,Najprv ti chcem ti niečo povedať." začal. ,,Ale zatvor si oči."
,,Čo?"
,,Proste si ich zatvor a počúvaj." zahriakol ma. Poslúchla som, aj keď vlastne neviem prečo. Proste už ma nebaví večne hrať túto hru.
Z mojich myšlienok ma vytrhlo niečo jemné a teplé na mojich perách. A sakra! Môj inštinkt bol taký, že moje ruky ihneď vystrelili k tým Niallovým, a chcela som sa odtiahnuť. No jeho ruky bohužiaľ držali tie moje za zápästia, a neurobila som ani len malý pohyb aby som sa mohla odtiahnuť.
,,Ak chceš aby som ti dokázal ako moc ťa milujem, aspoň spolupracuj." pohladil ma po rukách a palcom mi prešiel po spodnej pere. Hneď som odtiahla hlavu nabok.
Niall už na nič nečakal a rýchlo schytil moju hlavu do svojich rúk a jeho pery doslova DRAVO PRISAL na tie moje. Neviem prečo, ale tentokrát som už neprotestovala. Chcela som vedieť, čo ku mne Niall skutočne cíti.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
V prvom rade sa ospravedlňujem za dlho nepridanú časť, ale strašne veľa som toho mala, a keď som si ku tomu sadla, vždy ma niekto vyrušil.
❤❤V druhom rade chcem všetkým čo mi komentovali časti povedať ĎAKUJEM, vaše komenty ma strašne, mega, úplne optimisticky naštartujú do písania ďalšiej časti.
Ako by jedna čitateľka povedala minule: 'možno to znie ako klišé, ale ste mega, super čitatelia, a keď komentujete som najšťastnejší človek na svete. ❤❤❤❤
Xx N Xx
ČTEŠ
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfikceNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...