.....hey.....

22 0 0
                                    

Buna....sunt Emilia... am 15 ani si locuiesc..singură intr.o casa mare,părinţii mei au decedat acum 5 ani! Singurul care mă intelege este Alex, cel mai bun prieten al meu, de când parintii mei au murit vine la mine, ne uitam la filme, mâncăm ciocolată si vorbim despre El!Offff....vara e pe sfârşite...si o sa ma duc la liceu.... clasă nouă, profesori noi,colegi noi.....din fericire Alex o sa fie in aceeaşi clasa cu mine....şi din câte am auzit de la fetele disperate...o sa fiu in aceeasi clasa cu el!Daca o sa ma bage in seamă?! Oare ce o sa.i spun?!Poate iarăşi o sa ma balbai gen..."h-h-ey,c-ce f-f-faci?"...imi este asa frică...! O sa ma creadă o toantă...adică nici nu ştiu cum dracu mă pot gândi ca el s.ar uita la o fata ca mine,adica el este cel mai popular băiat din şcoala ,iar eu sunt o orfană... pe langa asta toata lumea ma judeca gen "curva şcolii "....si nici măcar unii dintre ei nu ma cunosc!Eu de felul meu sunt mai timidă(cu băieţii pe care ii plac),dar in rest sunt o fire foarte tupeista....!!! Fuck.....pierdută in gandurile mele am uitat sa va spun cum il cheamă! Deci pe el il cheama..........
.


.

Acesta este prima mea carte.... si primul meu capitol...as vrea sa va intreb daca va place si daca vreti sa mai scriu.... stiu ca acest capitol este cam scurt... dar n.am vrut sa va plictisesc cu prostiile mele.Daca vreţi sa mai scriu... capitolele vor fi mai lungi si voi posta in fiecare seara la ora 20:00


.

ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum