Sziasztoook! Igen tudom. Már van egy ilyen történet s az első három részt kimásolom..azok már megvannak írva csak valamit nagyon elrontottam és igyekszem helyrehozni:) Jó olvasást! Xx.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Félek. Félek mi fog történni.Jude nővér azt mondta nem lesz semmi baj. Ám azonban én mégis rettegek. Szeretnék bízni benne hisz' megmentette az életem de mégsem tudok. Hogy is tudnék mikor olyanokat mondott nekem,hogy minden drasztikusan meg fog változni?!
Lana Grimes vagyok,18 éves. Teljesen átlagosnak tűnök ám az életem cseppet sem fenékig tejfel.
8 éve az Árvaház keze van rajtam. Apám folyton ivott..alkoholista volt. Mí meglepő a kocsmában hunyt el. Valamit beleöntöttek az italába. Azonnali halál volt. Eddig sem voltunk jó család,de miután meghalt 'apa' romlott a helyzet. Anyukám depressziós lett. Mindenféle gyógyszerekhez nyúlt. Miután kirúgták a munkahelyéről napokra magamra hagyott. Magamnak kellett mindent megteremtenem. Violet a barátnőm tartotta bennem a lelket. Elvesztem a nagyvilágban s feleslegesnek éreztem magam.
Nem esett nehezemre a munka,de azért nem kellemes érzés,hogy a saját anyám lepasszol.-Jól vagy drága?-Jude nővér cseppet sem idegesen kérdezte.
-I..-i-gen..azthiszem.-Dadogtam. A tenyerem borzasztóan izzadt,s gombóc a torkomban lapult. Az ablakon kibámulva észrevettem egy játszóteret. Láttam a gyerekeket kik hiperaktívan lógtak le a mászókán s az alattuk lévő aggódó szülőket pillantottam meg.
. Vajon az apjuk valaha fogott alkoholos üveget? Nem hiszem hisz' olyan boldognak tűnnek.
-Ideje kiszállni Drága.-Mosolyodott el. Én csak meredten bámultam továbbra is ki az ablakon. Nem érzékeltem azt,hogy az autó megállt. Jude nővér megérintette a vállamat. Az érintésébe beleremegtem. Kinyitották nekem az ajtót,bár nem tudom miért. Egy selejt nem érdemel annyit,hogy kinyissák neki az ajtót.
-Új élet vár rád Lana! "Új élet".. A szó hallatára könnyek gyültek a szememben,a lábam remegni kezdett s véresre haraptam a szám.
-Új élet?!-emeltem fel a hangom rémülten.