ႏွလံုးသားရဲ႕ပံုရိပ္​ ( Ep-3 )

379 30 0
                                    

Recall...

   ဒါဆိုရင္​ မနက္​ျဖန္​မွအလုပ္​စဆင္​းမယ္​​ေလ OKတယ္​မလား?ဒီ​ေန႔​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​အိမ္​လိုက္​႐ွာလိုက္​အံုးမယ္​...

>>>ဒီမွာက သိပ္​ကိစၥမ႐ွိပါဘူး မင္​းအဆင္​​ေျပသလိုလုပ္​ပါ မနက္​ျဖန္​​ေတာ့ အလုပ္​ကို​ေစာ​ေစာလာရမယ္​ ဒီ​ေန႔လို မျဖစ္​​ေစနဲ႔​ေပါ့...
Callend..

   Nae arrasseo... gomawo ဒါဆို​ကြၽန္​​ေတာ္​ သြားလိုက္​ပါအံုးမယ္​...

>>>OK! ဒါနဲ႔ ဘာစားၿပီးၿပီလဲ?

   Baek က ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​​ေလးနဲ႔ ၾကည္​့​ေန​ေတာ့...

>>>အာ...မင္​းကလဲ ​ေဝးပါ့ မနက္​စာဘာစားၿပီးၿပီလဲလို႔ ​ေမးတာ...

   Arrnyi! မစားရ​ေသးဘူး ဒီကထြက္​မွ ဆိုင္​တစ္​ဆိုင္​မွာ ဝင္​စားမလို႔...

>>>ထင္​သားပဲ ဘာမွစားရ​ေသးမွာ မဟုတ္​ဘူးဆိုတာ အစားကိုအခ်ိန္​နဲ႔အခါနဲ႔ စားမွ​ေပါ့ လူ​ေကာင္​က​ေသးပါတယ္​ဆို ဘာလဲဒီ့ထက္​ ပို​ေသး​ေအာင္​လို႔လား ​ေရာ့ ဒီ​ေပါင္​မုန္​႔​ေလး​ေတြ စားရ​ေအာင္​ယူသြား...

   {*ဆရာက​ေတာ့တအားလုပ္​တာပဲ*}

Nae gomasimitha~
Baek လဲဦးၫႊန္​႔ကာ ဆိုင္​ထဲကထြက္​သြား​ေတာ့တယ္​..

Yeol's ph ring....

>>>Nae Hyung

~~~ဒီ​ေန႔ည ငါတို႔တစ္​ခြက္​တ​ေလ သြား​ေသာက္​ရ​ေအာင္​ကြာ...

>>>OK Hyung ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘယ္​အခ်ိန္​လာခဲ့ရမလဲ (ႏွစ္​ခါမ​ေခၚရဘူး​ေနာ္​ ​ေမာင္​႐ိုး :p)

~~~ညပိုင္​း ၈နာရီ​ေလာက္​သြားၾကတာ​ေပါ့ အ​ေစာပိုင္​းက ကုမၸဏီမွာ လုပ္​စရာ​ေလး​ေတြ႐ွိ​ေန​ေသးလို႔ ငါအျပန္​မင္​းကို ဝင္​​ေခၚမယ္​​ေလ...

>>>​ေနပါ​ေစ Hyung ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘာသူပဲ လာခဲ့လိုက္​ပါ့မယ္​ ဒါပဲ​ေနာ္​ Hyung!

~~~​ေအးပါကြာ...ဒါဆို​ေစာင္​့​ေနမယ္​

###################

   Baek နာရီကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ည​ေန5နာရီ​ေတာင္​ထိုး​ေနၿပီ ငွါးဖို႔အိမ္​ကလဲ ခုထိ႐ွာမ​ေတြ႔​ေသး

Image Of Heart (ႏွလံုးသားရဲ႕ ပံုရိပ္​)Where stories live. Discover now