16. Това ли заслужаваме

832 75 7
                                    

НТГ
Бела изкара бързо главата си от аквариума. Косата й беше изгоряла от киселината както и лицето й. Тя изпищя от болката толкова силно, че аквариума се пропука.
Бела: По дяволите....защооо....
Арън: Скъпа Бел, поздравления. Тъй като и ключа не взе, нямаш право да бъркаш в нито един от аквариумите пак !!!
Бела: Но ти щеше да ме пуснеш... чакай малко да не би...
Арън: Точно така Бел ! И двата аквариума са пълни с киселина, а и ключовете не вършат работа...
Бела: Ах ти мръ...
Арън: Аз представих ли ти се ?! Не май... Арън... Арън Кинг от класа ти !
Бела: Моля ?!
Арън: Да мила... ти какво си помисли, че няма да си отмъстя за подигравките и унижението, което благодарение на вас получих ?!
Бела: Това ли заслужаваме Арън ?! Толкова строго ли трябваше да е наказанието ни ?!
Арън: Мисля, че това е нищо, а и при Нина и Адам наказанието няма да е толкова просто, колкото вашето...
Бела: Ще убиеш и останалите ?!
Арън: Същинската част не е започнала Бел. Тъкмо започнах да усещам удоволствие от вашата болка...
Бела: Ти си психично болен...
Арън: Знаеш ли какво ще се случи с теб сега ?! Бой се за себе си повече от колкото за останалите си приятели...
Бела: Няма да ме пуснеш ?!
Арън: РАЗБИРА СЕ, ЧЕ НЕ !
Бела: А не приключили вече с измъчването ?!
Арън: Тъкмо стана забавно Бел.
И Арън влезе в стаята, в която беше заключил Бела. Върза я за един стол и започна да й разказва как планира да я убие...
Арън: Знаеш ли Бел... мисля, че намерих как да те накажа най-добре. Какво ще кажеш да играем на въпроси ?!
Бела: Моля ?! Това какво трябва да значи ?!
Арън: Задавам ти един въпрос... отговориш ли ми правилно си свободна, ако не лошо ти се пише.
Бела: Какъв е въпросът ?!
Арън: Какво става, когато счупиш огледало ?
Бела: Лош къс...
Арън: Грешка... забива ти се в лицето...
И Арън удари Бел с 60см огледало. Парченцата стъкла се забиха по цялото й тяло, а тя вече не издържаше на болката...
Арън: Последен шанс Бел. Какво става, когато те застрелят през устата ?! Чакай аз ще отговоря УМИРАШ Бел...
Арън застреля Бела и тя въздъхна на място.
С един остър нож написа на ръката й Xiānshēng, поредния жокер, който дава на полицията с всяка жертва... Записа всичко в предстоящия си роман... С нетърпение очакваше новата жертва....

А/Б
Така утре имам тест по математика, но тъй като нещата ми звучат на китайски, имах малко време да напиша 2 глави. Приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Where stories live. Discover now