Midden in de nacht werd ik wakker met een raar gevoel. Ik keek om me heen en de kamer begon opeens te draaien. Langzaam probeerde ik toch op te staan. Ik moest me aan alle meubels die er stonden vast houden om rechtop te kunnen blijven staan. Eindelijk kwam ik aan de badkamer langzaam deed ik de deur open. Het leek wel alsof ik uren naar hier had gewandeld zo moe was ik van juist maar door de gang te lopen. Ik plofte neer op de wc en keek om me heen. Hoe zou ik dit in godsnaam aan hem moeten vertellen en het ergste nog hoe zou hij reageren. Niet aan denken Selena hij hoeft het niet te weten nu nog niet. Ik had nog net genoeg tijd om me recht te trekken en om dan pas te beginnen kotsen. "Fack!" riep ik zo luid als ik kon. Ik wist zeker dat als ze niet vast sliepen dat ze me gehoord hebben. Even later stond ik op en pakte het bekertje van de kast en vulde het met water. Zo snel als ik het kon dronk ik het leeg en zette het terug op dezelfde plaats waar het stond. Ik schrok toen ik opeens een hand op mijn schouder voelde. Vlug draaide ik me om. "Louis." zei ik en een zucht van opluchting verliet mijn lippen. "Waarom schrok je zo slecht geweten?" vroeg hij met een klein lachje op zijn lippen. Ik ging weer op de wc zitten en verborg mijn gezicht zodat hij niet kon zien dat ik begon te huilen. "Selena wat is er toch met je je doet de laatste dagen zo raar?" vroeg hij. "Niks." antwoorde ik vlug. Huilend staarde ik naar buiten. Louis kwam naast mij staan en sloeg zijn armen om me heen. "Sht." fluisterde hij in mijn oor. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Zo zaten we daar voor zo'n 10 minuten. Ik voelde hoe Louis zijn hand naar beneden gleed tot net aan mijn kont en hij me in mijn nek begon te kussen. Ik sloeg zijn hand weg een liep zo snel als ik kon de badkamer uit. Als ik achterom keek zag ik dat Louis achter me liep dus versnelde ik mijn pas. Opeens werd alles zwart voor mijn ogen en ik zakte door mijn knieën. Net voor ik viel voelde ik twee sterke armen die me opvingen.