Gözde'den
Yine ve yine yüzüme ışık çarpması ile uyandım bugün Cansu bizim okula geliyor ne kadar da güzel dün bizim ciddi olmadığımızı sandınız dimi?
Banyoda işlerimi halledip okul eteğini giyip altıma kalın siyah çorabımı giydim ve saçımı saldım.Ahh benim güzel kıvırcık saçlarım!!Altıma siyah botlarımı ve bordo montumu giydim ve rimel sürüp evden çıktım.
'Nedir bu haller hadi açıl yeter!
Ne kaçak ne göçek ne tuzak amalof zimolaf 'diye şarkı söylerken lanet olsun ki çamura bulandım.'Ahmak dikkatli olsana'dedim Aman tanrım bu..Göktuğ
'Heyy sen kime ahmak diyosun?'dedi.
'Düşüncesiz üstüme baksana'dedim sırıtıp
'Evet fiziğin güzelmiş'dedi.
'Pis sapıkkkk!!!'dedim ama o gaza yüklendi ki çoktan!!Ukala
&*&*&*&*&*&*
Gözde'den devam...'Gözde kızım bu ne hal?'dedi Eylül
'O pislik ukala bana çamur attı'dedim sinirlenerek.Eylül güldü kahkahamı attı o off off
'Eylül gülme'dedim ama bende gülüyordum.
Neyseki Eylül'de yedekten çorap varmış bakımlı kız.
'Hadi çıkalım saçında ıslak zaten'dedi.Okuldaki spor salonu duş kabininde mecbur olarak yıkanmıştım.'Eylül'dedim.Oda
'Efendim?'dedi.'Şey..şu Göktuğ kim?'dedim Eylül sırıtıp'16 yaşında bir sene sınıfta kalan bay ukala'dedi.O 16 yaşındamıydı ve arabası var nasıl ya!!.
'Eee arabası ne olacak?'dedim.
'Kimseye hesap vermez kafasına göre takılır'dedi.'Ha bu arada Galatasaraylı'dedi adamım bee gerçi onda fener tipi var amma!
'Vayy ortak yön ha bende Galatasaraylıyım'dedim.
Sınıfa girdik ve derse başladık.
&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
Gözde'den devam...Okul bitti parti başlasın..Annemin bana 2ay önce aldığı toz pembe onünde dantelimsi gibi birşey olan elbisemi aldı çok tatlı ve çocuksu bir elbise ama olsun benim tarzım bu.
Elbiseyi giyip saçımı yana attım ve dalga lı yaptım altına da nazik ve güzel pembe babetlerimi giydim makyaj olarak koyu pembe ruj ve süremediğim için anneme sürdürdüğüm eyeliner ve siyah gòz kalemi tek siyahlık buydu bende.Eylül'le gidecektim partiye ve aşağı indim vaovvv taş gibi kız siyah renkte mini bir elbise kırmızı ruj ve siyah topuklular saçınıda at kuyruğu yapmış.
'Eylül çok güzel ve çekici görünüyorsun'dedim.
'Ayy saol canım sende çok güzel ve saf duruyorsun'dedi.
'Cidden saf mı gözüküyorum'dedim.Üzülmüştüm tamam çekici görünemem ama saf da görünmek istemezdim yani.
Neyse tatlış sana yakışmış bu ve güzelsin dedim ilk dikkatini çekerim'dedi yüzüm güldü.
&*&*&*&*&*&*&*
Göktuğ'dan
Gine okulun yakışıklı Göktuğ'su karşınızda bunu yan masada görebilirsiniz.Ahh kızlar!
'Göktuğ aşkımm'dedi Hande off off yapıştı 2 senedir sülük gibi ne diyim dayanamadı bana.
'Ooo kanka'dedi Burak oh bee sonunda biri geldi.Erkekçe selamlaşıp konuşmaya başladık ve sonra komik arkadaşımız
'Ooo yavrularım naber'dedi Ömer her ne kadar erkekçe davranmasada zamanında bana çok kopya verdi emeği büyük!
Hande tizz kahkahalarını atarken içeri güzel bir kız girdi.Toz pembe mi desem bilemediğim elbisesi ile içeri girdi çekicilikten çok saf,masum bir tip vardı yaklaştıkça tanıdık geliyor yüzüme Gözde!!
Evet umarım yeni bölümü beğenirsiniz:-)
Gelecek bölümde olabilecek şeyler:
*Göktuğ Gözde kavga edebilir.
*Onlardan başka yeni aşklar oluşacak.
*Hande'nin kıskançlığı ve sonuçları
bunlar belki tek bölümde oluşmaz bu arada ilk kitabım'KATİL SEVGİLİM'adlı kitabımı okursanız çok sevinirim gelecek bölümde görüşmek üzere...:-*:-*:-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)
Novela JuvenilGözde 15 yaşında ve ailesi ile birlikte yaşamakta. Hayatını değiştirecek bu kolaje burslu olarak giriyor.Ve hiç sevmemesi gereken birine aşık oluyor. Ukala çocuğumuz Göktuğ'a Peki ya Göktuğ onu sevmezse? Ya kullanırsa? Ya da Gözde Göktuğ'un kalbinde...