I.

107 11 0
                                    




V jednom nemenovanom meste na východnom pobreží žil istý muž, okolo ktorého kolovalo množstvo povier.  A v tých rečiach, ktoré možno boli pravdivé a možno nie, kolovala jedna ktorá bola z časti pravdivá.  Aspoň pre ľudí ktorý dokázali vidieť za závesmi.  A tá znela: Ten muž má milencov.



A viete čo?  Ten chlapec, myslím že by sme mohli skôr povedať muž, sa tomu vždy smial.  Všetkým klebetám, ktoré vždy počul na každom večierku, všetkým novinám, ktoré písali pravdu ale v podstate ju nepísali a všetkým ľudom ktorý verili.



Ale on sa tomu vždy len smial.



Smial sa im keď sa ho na to pýtali z oči do oči, smial sa keď mu to písali na twitter, ale najviac sa asi smial keď sa ho to pýtala aj jeho rodina a jeho sestry.



Neverili jemu a neverili novinám. Ale on im povedal pravdu.



Ale pravda boli, nie?



Ale oni? Zareagovali úplne inak ako on očakával. Sestry na neho nenakričali, mama ho nedelila a otec ho nebil. Len ho objali, a povedali že ho milujú a nikdy sa nič nezmení.



A on im neveril.



Myslel si že chcú len jeho peniaze, ale mýlil sa, vtedy sa mýlil. A on? Odišiel a vykričal im svoju pravdu do oči, odvtedy sa nevideli.



Nikto nevidel za tie pomyselne závesy.



Vedeli, alebo vždy iba tušili len tí s ktorými spával. Dievčatá u nich to bolo jasne a chlapci, mali proti nemu niečo o čom sa len šuškalo. Stačilo len zdvihnúť telefón, zavolať The Sun a povedať pravdu ktorú možno niekto tuší. Ale oni, ani jeden chlapec to nespravil. A on, Louis sa tomu vždy hystericky smial. Buď mali rešpekt....alebo mali rešpekt. Keby bol na ktoromkoľvek mieste tých chlapcov, zavolal by a vypýtal by si tučný balík peňazí. Ale oni nie.



Vždy to skončilo tak. Vyspal sa s nimi a už o nich v živote nepočul. A ani nechcel. Boli to vzťahy na jednu noc. Nikdy nie na dve. A jemu to bolo jedno. A nestaral sa. Nikdy.



A vždy mal tak trocha výčitky, pre rodičov, pre sestry.



Nevedel milovať, nevedel mať vzťah a nevedel bozkávať, aspoň si to myslel. Nie pri sexe a nie v normálnom živote. Nedokázal to. Lebo...bozkávanie sa spájalo s láskou. A on nevedel milovať. Nie od určitého okamihu v jeho živote. Keď bol len malý špunt a behal za loptou. Od vtedy nie.



A potom, po pár rokoch sa stal slávnym. Hlavne kvôli firme ktorú vlastnil a tiež kvôli nulám na jeho účte a tiež z časti kvôli tým fámam ktoré nikdy nepotvrdil alebo nevyvrátil.



A potom, o pár rokov prišiel niekto, kto dokázal zložiť všetky jeho rozbite časti späť a ktorý veril alebo možno neveril tým klebetám. To sa nikdy nedozvedel.



Po pol roku, kedy ho poznal, kedy pre neho pracoval sa konala jeho služobná cesta, kde šiel s ním. On a ešte pár ľudí.



Bolo to prvý krát, keď sa zblížili. A bola to ich prvá noc v meste ktoré nikdy nespí. Aspoň tak sa vravelo, tomu mestu.



A Nie, nič si nenamýšľajte, nič sexuálne alebo podobne. Len slovné zblíženie.



A potom, po pár drinkoch a pár pohľadov sa jeho spoločník spýtal.



Po prvý krát.



A on, Louis? Bol záhadný, znova, v podstate toho všetkého.



"Nemôžete proste veriť všetkému čo sa o mne hovorí," pousmial sa na Harryho Stylesa, ktorý sedel na druhej strane stola.



A potom, do refrénu piesne Whataya want from me, jeho obľúbená pesnička a jeho obľúbený spevák. Adam Lambert. Bol gay. A Louis to vždy obdivoval. Priznal sa a stále ho ľudia milovali a Louis tiež. Miloval jeho pesničky a miloval o čom spieval. A to nevedel že Harry má takú istú úchylku ako on.



A potom len dodal. Do refrénu tej piesne. "Ale možno to je pravda. Niečo. Niečo, čo je dôležité je pravda. Len musíš vidieť. Vidieť to všetko za závesmi toho všetkého." povedal to tak potichu aby si bol istý že to jeho spoločník nebude počuť.



Ale Louis sa mýlil, on to počul a jeho slová si premietal v hlave. A Louis sa nikdy nedozvedel že to Harry počul. Nevedel, alebo možno vedel čo myslel tým že to dôležite je pravda.



Harry Styles sa už nechcel pýtať, a tak sa len napil svojej whisky, potichu si spieval pesničku ktorej podľahol pred mnohými rokmi a svojimi očami sledoval chlapca ktorý bol zlomený. Možno, iba skrz na skrz.




Takže.....toto je prvá časť toho niečoho......neviem čo k tomu dodať......

Milujem Whataya Want From Me....pustite si ju....a počúvajte text......a zbožňujem ju !


Budem rada za každé vote, komentár.......


Ďakujem !!!!!!

TOGETHER {L.S.}Where stories live. Discover now