Merhaba muggle, büyücü, kofti, siyah, beyaz her şeyden insanlar ben hepinizin bildiği 12 Malzeme ile Yemek Yapma kitabının yazarı ve Seni Yemeklerim adlı yarışmanın sunucusu ve jürisi tüm ihtişamıyla Monoceros Eridanus Betelgeuse.
Şimdi size herkesin favorisi kaymak birası yapımını anlatacağım ama önce size bir anımdan bahsedeyim. Ben, Hogwarts'a gittiğim zamanlarda Üç Süpürge'de ilk içtiğimde bayılmıştım hani cidden bayılmak bundan sonra kendimi en iyi kaymak birasını yapmaya adadım ve bunu buldum. Aslında bu tarifi gelecek kitabım "Kaymak ve Ben" için saklıyordum ama Lena Ganymede'in ısrarıyla Witch Weekly ekibine katılıp burada paylaşmaya karar verdim.
Kısacası cebinize biraz galleon atın ve Üç Süpürge'deki dostlarımın yardımıyla Diagon Alley de açtığım "Kaymak Kafe"ye gidin oradan 1 kaymak birası sipariş edin. Tabii ki de şakaydı, şimdi gerçek tarifi söylüyorum öncelikle malzemeler:
●1 fincan sade soda -isterseniz meyveli de olur ama önermem-
●½ fincan karemela soslu dondurma -kaliteli olduğundan emin olmak için özel marka sosumu alabilirsiniz-
●½ servis kaşığı kaymakAma isterseniz kaymağı çıkartabilirsiniz ama o zaman kaymaksız kaymak biranız olur
Yapılışı:
1- Ölçülerini ayarladığınız ve harika markalı karemela soslu dondurma ve kaymağı 2 fincan büyüklüğünde özel sponsorlu cam bir bardağıma koyun. Mikrodalga fırında 1 ila 1½ dakika bırakın. (Karemela soslu dondurma kabarcıklaşmalı ve kaymak iyice erimeli)
2- Karıştırın ve 30 saniye soğumaya bırakın, sonra yavaş yavaş sodayı karışımın içine dökün. Karışım kısa bir müddet köpürecek.
3- Özel sponsorlu bardağınızda servis yapın.
Evet işte tarifim burada ama yine de siz gelip Kaymak Kafe'den alabilirsiniz yani çünkü mükemmel bir yer ve muhtemelen siz yapamazsınız ve ayrıca yeni çıkan Büyülü Mutfak Malzemeleri markalı özel "Monoceros Eridanus Betelgeuse'ün Harika Spatulası"nı alabilirsiniz sadece 6 galleon ve 17 Knut yani 7 galleon haydi koşup alın sadece sınırlı sayıda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH WEEKLY - MART 2016
FanfictionSihir dünyasının son haberlerini, dedikodularını, ayın büyülü yiyeceğini, gezilecek yeni yerleri ve daha nicesini kaçırmayın!