Ben hayatını mahveden hocaların sevmediği o liseli oluyorum.Pazartesi sabahı işte o gün heyecanlı ilk gün. Sabah annem beni kaldırdı. Ben daha ne olduğunu anlayamamıstım o biraz uykulu birazda kalkmak isteyen halimi hiç unutmam. Kalktığım andan itibaren bir heyecanlanan ben kalktığımda önceden aldığım okul kıyafetimi giymek isterdim. Ama içimden bir ses " İlk günden okul kıyafetiyle gitmekmi eziklik olur." diyen o içimdeki ses bana kıyafetlerimi giydiren ses giymiştim sonunda kıyafetlerimi.
Ve giyip kahvaltıya doğru yol alıyordun Kahvaltıya oturmuştumki saçlarımı taramayı unuttuğum aklıma geldi o yumuşak saçlarım uzun olan saçlarıma babam hep kızardı. Nedenini sorarsanız babam biraz eski kafalı adamlardan şikayetçimiyim hayır bazı avantajlarıda var. Ve sonunda kahvaltımı etmiş babamdan harçlığımı almış. Okula doğru yol alıyordum.
OKULA VARIŞ
Ben o çöm diye adlandırdıkları liseli olarak okula varmıştım. Fatih Teknik Ve Mesleki Anadolu Lisesi'nin kapısından giriyordum. Etrafıma bakınırken kısa boylu takım elbiseli bir hoca gördüm.Aslında iyi birine benziyordu o hoca diye lütfettiğim kişi bizim okulun Müdür Yardımcısı oluyormuş. Aslında anlamalıydım havasından müdür yardımcısı olduğunu neyse diyip onüme döndüm.
Ve bana ait olan 9/C sınıfına girdim. Ben kimse yokmuş gibi davranarak sessizce en öne oturdum. Yanıma yıl boyunca en iyi arkadaşım kardeşim diyebileceğim kişinin oturacağını görmüştüm. Enes'le konuşuyorduk işte hayaller kurmuştuk onlar da şöyle.
Enes:Burak Arkamızdaki kızlarla tanıştınmı?
Ben:(Sakin ve tatlı bir dille) Hayır tanışma fırsatım olmadı.
Enes:(Gülerek) Sağdaki benim soldaki senin iyimi?
Ben:Bize başka kızmı yok.
Diyerek kestirip atmıştım. İste o gün lise maceram başlamıştı.İlk olarak abimden bahsediyim.Abim kardeş düşmanı gibi gözüküyordu sigara içirtmez telefon oynatmaz.
Belkide bana öyle geliyordu.
Abim bütün samimiyetiyle iyiliğimi istiyordu belkide.
Abim diye bahsediyorum aslında onun adı Aykut. Annemin dediğine göre abim iyi biri biraz asi olsada efendidir der annem hep bende ona inanırdım.BABAM
Babam dan bahsedeyim biraz babam o aliemizin direği olan kişi. Aslında babam alkol kullanır. Bazende içkiliyken annemi döver. Sonra pişman olur sabahın dördünde evden gider. 2 gün sonrada gelirdi. Annem bizim psikolojimiz bozulmasın diye ayrılmazdı babamdan annem böyle bir insan. Ben hep korku içinde büyümüşümdür.Bana etki etmez fazla bu olaylar alıştım bende o yüzden ben okulda olayları pek umursamam içine kapanığımdır.
Bi sonraki gün
Ben okula gelip oturmuştum. Herşey sandığımdan hızlı gelişmişti Nezir, Enes, Süleyman (Dabbe), Berkay arkadaşlarımı bulmuştum. Başka bir eskilerimizin deyişiyle götteşlerimi. Bütün hocalarla tanışmıştım. Hiç birine kanım ısınmamıştı. Sadece biri hariç Hüseyin hoca 2.Dönem aramızda olmayacağını ne kadar bilsemde.
Biz grubumuzu kurmuş sol arkadaki sıralara yerleşmiştik. Ben Nezirle, Enes Süleymanla, Berkay Aliihsanla Aliihsan:hiç bahsetmedim bizim küçük eniştemiz sınıftan birini seviyor diye adı çıktığından Küçük Enişte olarak kaldı lakabı.
Biz sınıfı ikiye bölmüştük ya biz ya kızlar kızlar derken:
Egolu olan hikayenin başındaki iki kız yani Aylin ve Duygu Enes' le paylaştığımız ne kadar hoşumuza gitselerde soğumuştuk onlardan. Bugün başkanın kimin seçiliceği gün herneyse bende aday oldum. Tabiki'de şu yürüyen egolarda aday olmuştu. Seçim sonucunu ben 1 oyla kaybetmiş Duygunun yardımcısı olmuştum. Ben tabiki kötü liseli gururuma yediremeyip yardımcılığı ayline veren ben aslında doğrumu yaptım bilmiyorum. Başkanlıktan çekilmem onların 1-0 önde olması demekti ama yinede vermiştim iş işten geçmişti.4.Gun
Bugün biraz hocalarımızdan bahsedeyim. Daha çok kişiliklerinden
Esra Hoca Sağlık bilgisi hocamız huyuna gidersen iyi gitmessen orasını ben anlatmiyim.
Esen Hoca Coğrafyacı azarlamayı sever biz alışmıştık gerçi ama iyi kadın 35-40 yaşlarında Esen Hocayı severim aslında sigara içtiğimi bilmesine rağmen Müdüre söylemezdi.
İngilizcecimiz Emine Hoca Anlatmaya gerek yok aslında Esra Hocaya benzeyen bir kişiliği Var
En sevdiğim hocalarımdan Matematikçi Mehmet Özkan Derste naparsak yapalım kızmazdı. İyi adamdı be biraz saftı ama olsun.
Aysun Hoca Biyolojicimiz Abimide okuttuğu için bana iyi davranırdı.
Bende onu kırmayıp hiç dersinde konusmazdım.
Fazla hepsini tanıtmaya gerek yakında öğreneceksiniz zaten.Ha Hüseyin Hoca favorim derste bağırsada adamın dibiydi. Şimdi Hüseyin Hocaya laf söyleyemem kimsede bunu inkar edemezdi zaten. Ben gene ışıkların altında sessiz ve usulca giderken aklıma geldi. Masa tenisi kursum olduğu aklıma geldi. Saat beş sularıydı.
Aceleyle kursuma gitmiştim.Masa tenisindede baya iyiydim. Turnuvalara katılıyordum.
Bedencimiz yani esra hocamız iyi biriydi sırf onun için başlamıştım bu kursa. Kurstan sonra yavaş yavaş eve gidiyordum ve ne göreyim. Hayatımda hiç görmedim böylesini bu kadar güzel sanırım aşık olmuştum. Gidip numarasını istedim. İstemez olaydım o yediğim tokat herşeye bedeldi. Ama peşini bırakmayacaktım.Bir Dahaki Bölüme Görüşmek Üzere Okurlarım Bir Dahaki Bölüm Haftaya Cuma Gelecek. Malum Mübarek Gün :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Liseli
Teen FictionKarakterler: Liselimiz Berkcan Enes, Nezir, Aliihsan, Süleyman(Dabbe) Aylin, Duygu Ego kardeşler Karakterlerimiz çoğaldıkça Ekleyecegız