#5

62 4 6
                                    

Dzisiaj są moje urodziny. Nie liczę na nic wielkiego od rodziny a tym bardziej od znajomych... Jedyną rzeczą, którą chciałbym zrobić w urodziny jest... spotkanie z najwspanialszą osobą na świecie- Natką <3 Wyjątkowo opowiem wam co dziś się działo w szkole. Lekcje zaczynałam o godzinie 8:00.
Pierwsza lekcja- Polski. Nikt z klasy oprócz pani nie złożył mi życzeń...Przerwa jak przerwa. Nic nowego, wszytko po staremu. Słuchawki w uszach i ciche nucenie piosenek.
Kolejna lekcja- Wf. Mój trener bardzo mnir polubił ponieważ jestem bardzo aktywną osobą oraz dobrze gram w siatkówkę. Więc co mogłam się spodziewać na wf? SIATKÓWKA ! Dalej już mniej ciekawe lekcje: matma, geografia, infa, chemia.
Nie ma co opowiadać sprawdziany, kartkówki. Po lekcji wróciłam do domu. Otworzyłam drzwi do mieszkania i w drzwiach zobaczyłam Natkę! Złożyła mi życzenia, uścisnęła i wręczyła dziwną kopertę z napisem " Dla wyjątkowej osoby <3" Otworzyłam i nie uwierzycie! !! Bilet na koncert Justina Biebera w Polsce !!!! Płakałam na cały głos! Przytulałam Natkę ile wlezie! Kocham ją! Wydała całe swoje kieszonkowe na bilet dla mnie <3 I do tego udało jej się kupić też bilet dla niej. Pójdę na najwspanialszy koncert na z najwspanialszą osobą na świecie!!!!!!

*mam nadzieje ze sie podobało *
**komentarze mile widziane**

'Inna niż inni ❌'Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz