youtube. mijn verhaal en tips

86 1 2
                                    

hey, ik ben irene. ik ben 13 jaar oud en kom uit groningen.

ik zit sinds ruim een jaartje op youtube, en daar bedoel ik mee ik maak videos voor youtube.

ik vind het super om te doen! leuke reacties, en zelfs sommige mensen herkennen me, bv. op school en in de stad. dat ze mij dan aanspreken had ik nooit gedacht.

ik ga onder andere nog, getting redy , extensions en filmpjes met andere youtubers maken.

ik schijf dit soort van artikel om jou tips te geven.

en om leuke weetjes over mijn kanaal en youtube te geven.

*zo heet ik*

je kan mij vooral vinden op youtube onder de naam : beautylovexirene, ik heb daarin tegen mijn kanaal naam veranderd in ireneh vlogs. omdat ik niet super veel over beauty doe.

*word er veel gevraagt aan je?*

ik heb veel gestelde vragen gehad vanvriendinnen en mensen die ik niet ken.

vooral de vraag 'wat is je schoenmaat' werd vaak gesteld.

nou mijn schoenmaat is nog altijd 40 / 41.

*school*

ik zit nartuurlijk op school. ik ga nu net naar 'de 2e' maar vind het super tof.

de school waar ik heen ga is leuk. ik doe vmbo-kader beroeps gericht.

ik wil later graag bij de politie haha.

*ik kreeg veel abonnees in eèn maand*

ik kreeg veel abonnees in een maand en vond het super tof.

ik heb nu 60 en ben super blij. ik heb dit gedaan door posts op instagram te doen (mijn instagram is irene_dvx) van videos of andere dingen. ik deed dit ook via whatsapp, met massaberichten enz.

*verdien je er iets mee?*

je kan met youtube geld verdienen, ik heb hierover ook een keer een mailtje van gehad.

ik heb er niet op gereageert. ik ben erg druk met school , familie en vrienden.

dat blijft het belangrijkste voor me.

*haters en spammers*

elke youtuber heeft haters , de zogenaamde 'haters' disliken al je videos. en zetten domme reacties. trek je hier niks van aan.eigenlijk zijn ze alleen heel jarloers.

niet iedere youtuber heeft spammers. maar ik heb het 1 keer gehad . hij reageerde wel 100 keer op een video en ik werd er gek van. ik heb de gebruiker geblokeerd en al die domme reacties verwijderd.

★tips★

1. start op youtube met een goeie mooie en ook makkelijke naam. als je je kanaal aan gmail koppelt kun je via daar je aan google+ melden en dan je naam veranderen. dit kost jammer genoeg veel tijd en moeite

2. maak je kanaal mooi neem een banner afbeelding en een profiel afbeelding. die profiel afbeelding kun je wisselen via Google+

3.zorg dat je veel abonees en kijkers krijgt door instagram of whatsapp. maar zoveel mogelijk advertenties over jou kanaal. dan zien meer mensen het.

4. het groene duimpje is erg populair. zet in de beschrijving dat een groen duimpje mag maar dring het je kijkers niet, dan doen ze het zo ie zo niet.

5. de filmpjes die je maakt kunnen van je eigen smaak zijn. maak de filmpjes spannend, en laat dat ook in de titel zien.

6.ik reageer bijna nooit op mensen die op mijn videos reageren. als ik meer kijkers krijg ben ik dan maar aan het beantwoorden.

7. neem ook zeker vrije tijd. en maak niet 24/7 filmpjes. de filmpjes worden dan meestal saai en je houd geen vrienden over als je de hele tijd met youtybe bezig bent.

8.indien je salaris wilt verdienen op youtube doe dan goed je pest meer kan ik niet zeggen

---------------------------------------------------------------------

●lees ook het boek : de gevaren zone (vote , comment)

● youtube te vinden onder : beautylovexirene > ireneh vlogs (aboneer)

●instagram : irene_dvx (volg me)

hopelijk vonden julie het eerste stuk leuk.

er komt meer xx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 04, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

youtube. mijn verhaal en tipsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu