Merhaba arkadaşlar ben buse bu benim ilk kitabım vote ve yorum atmayı unutmayın :):):):):):)
Bugün okulun ilk günü ve ben çok mutsuzum.Offff okuldan nefret ediyorum.Neyse artık giyinip çıkmam lazım hemen üstüme beyaz bir bluz altıma siyah ispanyol paça pantolonumu giydim. Banyoya gidip hafif bir rimel çekip ruj sürdükten sonra çıktım. Hemen arabama binip okula gittim. Ahhhh işte Emily de oradaydı. Buna mutlu olmuştum çünkü bu kızı bulmak çok zor neyse gidip onla konuşayım.
-Emily ne yapıyorsun?
-iyiyim Ashley sen ne yapıyorsun?
-Bende iyiyim hadi sınıfa gidelim.
-Tamam hadi gidelim.
Emily de dedikten sonra sınıfa doğru çıkmaya başladık. Sınıfa geldikten sonra boş bir sıra bulup oturduk.Sonra yanımıza sinir olduğum kız Jasmine geldi ve yine salak salak konuşmaya başladı.
-Hey Ashley bizim sınıfın en saf kızî haha dimi ayy senle dalga gećmeye bayılıyorum Ashley.
Emily söze girdi.
-Jasmine ya burdan gidersin ya da ben seni burdan götürürüm.
-Haa sen ve beni götürmek ha sen kim oluyorsun be!
-Peki sen kaybettin Jasmine dedikten sonra büyük bir sinirle onu sınıftan çıkardı. Ama çok güçlü idi. Buna çok şaşırdım.
Saat 19:00
Ahh sonunda okul bitti ve Emily ile evlere ayrıldık. Sonra bee hemen eve geçip yatağa uzanıp bugün olanları düşündüm ve kendimi uykuya bıraktım.
Emily'nin Ağzından
Offf olamaz tam o anda vampirliğimi çıkarmıştım. inşallah benim vampir olduğumu anlamamıştır.Aslında ondanda ne insan kokusu ne de kurt kokusu almamıştım.Yoksa Ashley bir vampir mi?Ama nasıl olur? Ashley nasıl vampir olur acaba annesi yada babası vampir mi? Neyse bunları yarın düşünürüm dedim ve kendimi uykuya bıraktım.
Saat 08:00
Olamazz okula geç kaldım hemen giyinip okula gitmem lazım.Ohh okula geldim ve Ashley yine dünkü yerindeydi.Yanına gidip birşeyler söyledim.
-Eee Emily napıyon
-iyiyim Ashley sen napıyon
-Bende iyiyim oturuyom
-Hadi sınıfa çıkalım
-Tamam dedikten sonra sınıfa girdik Jasmine üzerimize doğru yürüyordu.Hemen onu ittirdim ve
-Jasmine bir daha bize dokunma!
-Ha benim senle işim yok benim Ashley ile işim var sen çekil!
-Tamam Emily sen çekil ne işi varsa benle yapsın.
-Peki dedikten sonra Ashley sinirli bir şekilde Jasmine nin yanina yuruyordu.Jasmine biraz korkmus ki geriye dogru yürüyordu. Ne? Ashley nin gözleri kıpkırmızı olmuştu. Olamaz Ashley vampirmiş. Hayır onu durdurmam gerekiyor yoksa Jasmine i paramparça eder.Yo yo yo daha da kotuye gidiyor tam onu durduracakken Jasmine i duvara fırlattı ve yere düşüp bayıldı sürekli içinden "karanlık" ve "tamam geliyorum"diyordu ve ben çok korktum ve hemen onu eve götürdüm.Eve gelince tam bir vampir olmuştu. Artık bunun başka çaresi yok hemen mutfağa gidip bıçakla bilegimi yardım ve kanımı bir bardağa boşalttim. Hemen onu Ashley ye icirdim Ashley uyanip bana "artik vampirim"dedikten sonra tekrar bayildi.Sonra bende yaramdan dolayı bayıldım ve sonrası hep karanlık......Evettt arkadaslar bu bolumun sonu insallah begenmissinizdir lutfen vote ve yorum atinnnn :):):):):):)