Viata furata . #1❤️

33 4 3
                                    

Bună! Eu sunt Jessica.. O fata normală, nu sunt fițoasă, sunt ca toti ceilalți .. Am o mamă pe nume Larisa , un tata pe nume Andrei,si o soră pe nume Andreea ... Ea vrea sa imi ia locul .. Nu ma lasa sa ma apropii de nimeni , sa nu ma apropii de părinți , si nici sa imi fac prieteni .. Ea vrea sa fie cea mai bună , dar , nu e .. O las in pace , nu imi bat capul cu ea .. O ascult , doar ca sa ii fie ei bine .. Ii iubesc pe toti cei din jurul meu .. Problema e ca nu am niciun prieten , pe nimeni ca sa ma asculte si sa ma înțeleagă .. Trebuie sa îndur totul singura , sa trec peste tot , singură.. Probabil nu va mai dura mult chesti asta . Sora mea sa se schimbe si sa nu mai fie asa dură cu mine .. Să ne intelgem , si sa ma lase sa fac ce vreau , nici macar mama nu face asta cu mine .. Bine ,mama e mereu de acord cu ea , nici ea nu ma asculta ..
Trec singura peste tot ..
Însă a venit prima zi de liceu .
Ma trezesc , ma imbrac si plec.
Pe hol ma întâlnesc cu un băiat :
El:- Bună, frumoaso!
Eu:-Hei !
El:-Esti noua ?
Eu:-Da..
El:-Ieșim azi la un suc , imi pari drăguța ..
Eu:-Da ..
Dintr-o data apare mama pe holul liceului :
Ea:Ce vorbești tu cu acel băiat ? Te-am trimis sa înveți nu sa stai de vorba cu baietii ..
Eu:Mama , încerc sa imi fac prieteni !
Ea:Nu-ti trebuiesc prieteni ! Oricum o sa stai doar in casa ! Nu ieși nicăieri !
Eu:Mamă...
Ea:Shht!
Toata lumea se uita la mine .. Plec de acolo si ma duc pe o banca afara , încep sa plâng .. O fata vine la mine si Imi zice ::
-Buna , de ce plângi ?
I-am povestit totul ...si..
-Nu mai fa ce zice mama ta si sora ta , fa ce vrea inima ta ! Fa ce-ti place si fa-o des !❤️
-Eu vreau sa fie ele bine , nu am cum sa fac asta ..
Asa sunt eu , am grija de ceilalți , dar de mine nu are nimeni grija .. Eu sunt mereu singura .. Ma gândesc la toti si uit de mine ...

Viață furată ✋❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum