Merhaba,ben Serkan.Üniversite öğrencisiyim ve aynı zamanda babamın yanında çalışıyorum pardon çalışıyordum, ta ki babam ölene kadar.Ben 15 yaşındayken babam vefat etti.Şu anda ise ben,kız kardeşim,üvey babam ve evimizin kraliçesi annem ile birlikte yaşıyorum.Kız kardeşimin adı Helin kendisi makine mühendisliği bölümünde okuyor.Neredeyse tüm teknik ödevlerimde yardımı dokunur ve eveet! tam dört gün sonra doğum günüm yani 12 Mayıs aslında söylemek gerekirse pek arkadaş çevrem geniş değildir okulun ezik kısmından olduğumda söylenebilir gerçeği söylemek gerekirse bazı kişiler beni hiç görmemiş bile olabilir.Babam vefat ettiğinden beri yurtdışı eğitimim için burs kazanmaya çalışıyorum genellikle günümün yarısından çoğu proje yapmakla geçiyor birde en yakın arkadaşım Cem var tek başına yaşıyor anne ve babası onu terk etmiş.Cem genellikle ben proje yaparken malzeme yardımında bulunuyor.Evimizin en alt katında bir depo var annem bir kaç gün önce orda bir sürü malzeme var demişti ve oraya hiç inmedim.Çünkü babam son yaş günü partimde hiç bi zaman inmeyeceğine söz ver demişti ve bende söz vermiştim.Bu yaş partim onu son gördüğüm gün olmuştu.Şimdi kesin diyorsunuz beş yıldır deponun içinde ne olduğunu merak etmedin mi? Tabi ki ettim ve şimdi babama verdiğim sözü bozmaya gidiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANIN ARAFI
Ciencia FicciónBir üniversite öğrencisi ve başından geçen olaylar sizi bu hikayenin derinliklerine kitleyecek...