18. Предай добрите новини

808 81 3
                                    

ГТМ(ейсън)
Взе от масичката до себе си един голям правоъгълен нож и направи огромен разрез на корема ми.... о боже не исках смъртта ми да е такава...
Мейсън: Какво правиш ?!
Арън: Освен разреза, който ти направих ще ти изкарам тънките черва и очите...
Мейсън: Защо по дяволите ?!
Арън: Ти насини окото ми и удряше най-много в коремната ми част... как мислиш.... ?
Сгрешил съм човека, с който да се заяждам... Арън запачна да бърка в корема ми.... не може да бъде по-отвратително... запачн да се стича кръв от устата ми и буквално навсякъде имаше кръв... локви от кръв ! След като ми изкара червата, се закани да ми изкара и очите, както ме информира и по-рано...
Заби огромната си отверка първо на дясното ми око... вече дори не усещах болка... единственото, което знаех е, че скоро няма да усещам нищо...
ГТА(рън)
Сега трябва да изчистя и кръвта... ще постеля найлон следващия път... изписах поредния жокер на ръката му и го оставих в задния вход на болницата, която беше в началото на квартала. Измъкнах се без никой да ме забележи и се прибрах възможно най-бързо. Трябва да избера следващата си жертва...
НТГ
Една сестра видя мъртвото тяло на Мейсън и веднага се обади на полицията. Издадоха смъртния картон на Мейсън и го предадоха на полицията...
Главният полицай: Тези знаци трябва да значат нещо... той направо се подиграва с нас... сигурно ни казва нещо с тях и знае, че не можем да ги разгадаем... този си знае работата...
Помощник полицай: И този път какъв е знака сър ?
Главният полицай: Ķ
Помощник полицай: Това не е ли буквата "К" от латиницата ?
Главният полицай: Прав си момче !! Проверете дали в класа на Мейсън има деца с буква "К" в името....
Помощник полицай: Слушам сър !
След близо час проучване помощник полицаят дойде с един списък в ръка и малко разочарован от проучването:
Главният полицай: Предай добрите новини момче !!!
Помощник полицай: Съжалявам сър, но в класа на убитото детето няма дете с буква "К" в името си...
Главният полицай: Никой ?!
Помощник полицай: Никой сър...
Има само две деца, но те са децата от предните случаи: Кристин и Джесика...
Главният полицай: Е поне имаме един малък жокер... скоро ще разберем кой е този и каква му е целта....

А/Б
Здравейте мили ми читатели 😁. Надявам се да не е било много тъпо на частта, в която Арън убива Мейсън... приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ