S Benom sme sa prekvapene pozreli na dvere. Stála tam nejaká baba s emo vlasmi.
Vyzerala bohovsky. Premerala si nás pohľadom a následne sa na mňa pozrela. Poviem vám, keby sa dalo vraždiť pohľadom, som mŕtva.
"Ben?" pozrela na ňho.
"Hej, ja už idem" zliezla som z Bena a aj s postele.
"Linnéa počkaj" vstal aj Ben, lenže ja už som bola na schodoch. Zbehla som dole a vrazila som do nejakého chalana. Chytil ma okolo pása a ja som mu pozrela do tváre.
Bol naozaj pekný.
"Ahoj kočka" povedal a nahol sa k mojim perám. Keď som sa spamätala, rukami som sa zaprela do jeho hrude a snažila som sa odtiahnúť.
"Hej! Jerry! Tá je moja!" počula som krik Bena a následne som sa ocitla v jeho náručí.
"Dobre dobre dobre. Ale, mala to byť pusa na privýtanie" povedal a podľa hlasu bolo počuť, že sa škerí. Rukami som sa zaprela do Benovej hrude a odsotila som ho. Cúvla som pár krokov do zadu a narazila som do niekoho. Otočila som sa a pozrela som mu do tváre.
Nevyzeral priateľsky, ale mne sa páčil.
"Ahoj" povedal hrubým a desivým hlasom. Usmiala som sa na ňho a pocítila som ruky na svojich bokoch.
"Ben!" skríkla som naštvane. Jeho ruky hneď opustili moje boky a ja som si naštvane sadla na gauč. Do obývačky vošla tá baba a ku mne si sadol ten pekný a zároveň desivý chalan.
"Som Mett, teší ma" podal mi ruku a ja som ju priala.
"Linnéa" usmiala som sa.
"Aj ja chcem!" skríkol takzvaný Jerry a skočil Mettovi na kolená. Pohodlne sa tam usadil a podal mi ruku. Matt obtočil svoje ruky okolo Jerryho bokov a ja som ho nesmelo chytila za ruku.
"Jerry" milo sa usmial.
"Linnéa" úsmev som mu opätovala. Pustil mi ruku a oprel sa o Matta. Stále som na nich pozerala s výrazom tipu 'si zo mňa robíte prdel?'.
"Ehm, Linnéa ak ti toto vadí, tak musíš ísť preč" prerušil moje rozmýšľanie Mattov hlas. Zatriasla som hlavou a pozrela som na nich zamilovaným pohľadom.
"Nie, vy ste rozkošný" usmiala som sa a objala som ich. Nečakali to ale objatie mi opätovali. Keď som sa odtiahla, uvedomila som si že som stále iba v tričku a nohavičkách. Napodiv mi to nevadilo. Ben stál a rozprával sa s tou babou. Tá sa chichotala a potom ho objala. Pozrela na mňa pohŕdavím pohľadom a rukou zišla po Benovom chrbte dole. Keďže bol iba v boxerkách, tak sa dotýkala jeho nahej pokožky. Ruky som zovrela do päsťe a pery pritisla k sebe do rovnej čiary. Celé moje telo sa začalo triasť a cítila som slzy tlačiace sa do mojích očí.
Pohľad Bena
Prišlo mi divné, že ma Lyra začala hladkať po chrbte. Odtiahol som sa od nej a otočil som sa. V tedy mi to došlo. Linnéa nád videla. Stiekla jej slza po líci, ale rýchlo ju utrela chrbtom ruky. Nadýchla sa a vybehla po schdoch hore. Chcel som bežať za ňou, ale zastavila ma Lyra. Počul som buchnutie dverí."Ona ťa mala skutočne rada!" vybehol na mňa Jerry a chytil ma pod krk. Narazil mnou o stenu a ja som nemohol dýchať.
"Mala ťa rada, a ty si jej ublížil" pošepkal naštvane a prepálil ma pohľadom.
"Jerry, kľud" ozval sa Matt spoza neho a objal ho okolo pása. Jerry vydýchol a pustil ma. Pretrel som si krk a nadýchol som sa.
"Choď sa jej ospravedlniť!" skríkol tento krát Matt.
"Dobre uz idem" povedal som a vyšiel som hore schodmi. Dotkol som sa kľučky na mojej izbe a chvílu som váhal. No nakoniec som otvoril dvere. Pohľad mi padol na Linnéu. Sedela na zemi a plakala. No nie len to. V ruke mala žiletku a po nohách je stekala krv.
"Hej!" skríkol som a ona sa na mňa ani nepozrela. Znova si zaryla žiletkou do pokožky, ake to už som stál pri nej. Počul som dupot po schodoch. Vzal som jej žiletku a vytiahol som ju na nohy. Medzi dverami sa obavili všetci traja.
"Ježiši!" vykríkol Jerry a rukou si zakryl ústa.
"Uhnite!" zvrieskol som naštvane. Vzal som ju na ruky a prešiel som do kúpeľne. Vyzliekol som jej tričko a vošiel som s ňou do sprchy. Stála chrbtom ku mne a po tichu plakala. Pustil som vodu trošku studenú, aby ju rany neštípali. Krv sa z nej zmila a ja som si všimol koľko rán si stihla urobiť. Mala ich na rukách a aj na nohách. Do kúpeľne vbehol Jerry aj s Mattom. Mali lekárniču a sledovali Linnéu. Tá sa k nim otočila tvárou a teda aj mne. Vyšla aj taká mokrá a prešla k nim. O niečom sa rozprávali, tak som zatiaľ vypol vodu a vyšiel som von. Podišiel som k nim a vydel som, ako jej ošetrujú tie rany. Jerry ale stále hádzal očkom po jej tele. Už už som išiel niečo povedať, ale ozval sa Jerry.
"Odkiaľ máš tie modriny?"
Hah :D stihla som tooo XDD idem ja von, takže obrázok bude buď v noci alebo až zajtra XD GoAwayImLoner vieš o čom hovorím XD
Taak :D ďalšiu časť očakávajte zajtra :D dúfam že ste si to užili :D
ESTÁS LEYENDO
Nesprávne Zamilovaná
De TodoLinnéu postrehne v lese neštastie. Narazí totiž to na svojho sprostého spolužiaka. No čo ak ju niekto zachráni? A čo ak sa Linnéa do svojho záchrancu zamiluje? A čo sa stane keď zistí že ho pozná? Odpoveď na tieto otázky sa dozviete iba v príbehu. †...