Dnes tu je SiMa148! :D
1. Aký žáner kníh máš najradšej?
Najradšej? Nemám obľúbený žáner. Prečítam si všetko, čo ma zaujme, či sú to short story, horror, romance,...2. Ako si našla Wattpad?
V poslednom rozhovore som napísala blbosť. Kedysi som hľadala aplikáciu na čítanie kníh (konkrétne Eragon) a tam mi ukázalo Wattpad, tak som si ho stiahla a opäť aj vymazala. Prišla mi to ako totálna blbosť. No o pár mesiacov prišla sesternica a povedala mi o Wt, že sú tam super príbehy. Tak znova som si ho stiahla a potom už aj nechala.3. Odkiaľ berieš inšpiráciu?
Väčšinou je to hudba, tá je mojou najväčšou inšpiráciou. Ďalej to sú nejaké filmy a kamaráti. Bez nich by nevznikli ani moje príbehy.4. Čakala si niekedy pri tvojich príbehoch taký veľký úspech?
Nie. Jediné, čo som čakala bolo päťdesiat zhliadnutí, viac nie. Nechápem, ako som sa mohla dopracovať na takéto čísla a doteraz ďakujem sesternici, že ma presvedčila na Wt.5. Vadia ti gramatické chyby v príbehoch?
Vo väčšine prípadoch áno. Je pravda, aj ja mám dajaké tie chyby, ale dúfam, že nie veľa. Tí, ktorí chcú začať písať, by mali najprv ovládať gramatiku, pretože som si viac ako istá, že nie som jediná, ktorej vadia gramatické chyby.6. Nejaké slová na záver?
Chcela by som poďakovať každému, kto si prečítal dajakú moju story. Dúfam, že som s tímto nikoho neurazila, nechcela som *-* Ďalej ďakujem aj tuto zabe_s_pancierom, že mi napísala o rozhovor, potešila si ma :)A ty si ma potešila odpoveďami :3 Som rada, že si si našla čas.
Čo hovoríte na tohto človiečika? :D