,,Lisa,,
-hogy mi érzek iránta? Azt hiszem szeretem. És tudni azt hogy ő csak mint legjobb barát szeret borzasztó. Mikor tálkozunk mindig az jár a fejembe hogy nem szabad őt szeretnem mert elrontok vele mindent.és nem akarom elveszteni őt!- az utolsó mondtot már sírva mondta el. Közelebb mentem és megöleltem őt .
- css ne sírj ha csak barátként szeretne nem csókolt volna meg- mondtam és tekintetét rám szegezte
- tényleg? De ...
- nincs de Jenna ha valakit megcsókolunk az tuti nem ezért mert úgy szeretem mint egy barátot... Hanem mert szeretem
- Lisa nem hiszem hogy szeret- mondta és sírni kezdett. Csörögni kezdett a telefonom. Jack hívott.
- szia Kicsim- szólt bele a telefonba
- szia
- beszélnünk kéne- kicsit megijedtem.
- miért baj van? - kerdeztem félve
- dehogyis kicsim de átmegyek jó és akkor elmondom miről- mondta majd megse várva a válaszom elköszönt és lerakta . Vissza mentem Jenna mellé.
- ki volt az ?- kérdezte kicsit nyugodtabban
- Ő Jack hívott hogy mindjárt jön.. Nem baj?
- dehogy baj nem kell rám vigyázni
- jolvan akkor pihenj csak - mondtam majd elfordult és aludni kezdett.
Pár perc múlva már csöngettek is . Huha valami fontos dolog mert különben ha azt mondja jön úgy egy óra kell hogy ide érjen de most... Lementem és kinyitottam az ajtót. Beljebb lépet karjait derekam köré fonta és egy csókott adott. Majd miután pár percig úgy álltunk be mentünk a napaliba.
- na igen miről szerettél volna beszélni?- kérdeztem kiváncsian.
- hát Jennáról és Johnsonról!- mikor kimondta kicsit meglepődtem.
- beszéltem Johnsonal és tök kivan azt hiszi hogy Jenna nem szereti viszont és fél hogy a csokkal elrontotta azt is ami eddig volt .. - amikor az elöbb azt mondtam meglepődtem akkor nem gondoltam volna ezt. Jézusom nagyon örültem a hírnek.
- uristen Jack ez rohadt jó- ugrottam a nyakába.
- mi hogy Johnson ki van?- kérdezte furán
- dehogy. Én is beszéltem Jennával és ő is ugyan ezt mondta. Hogy szereti Johnsont és hogy nem akarja elvesziteni őt!
ESTÁS LEYENDO
Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]
FanficLisanak és szüleinek el kellett költözniük... Ott kellett hagynia az iskoláját, a barátait, és lényegében az egész életét... Vajon a srác, akit a repülőn ismer meg kárpótolna majd mindezért?