הקדמה

833 50 74
                                    

שלום וברוכים הבאים למוח שלי!

אני רואה שנקשתם.

מה שאני הכי שונא שאנשים עושים זה להתפרץ בלי נימוס לחדר, כן אני מודע לעובדה שמוח לא נכנס להגדרה של חדר אבל בגלל שאני קובע את החוקים ואתם לא אמיתיים אז בנימוס רב אני אומר לכם כאן ועכשיו לסתום את הפה.

אז מה בעצם אתם עושים כאן אתם בטח שואלים.

ובכן תנו לי להסביר את הצד שלי בסיפור:

היה לי סוג של דודן רחוק שקראו לו בלדר. כאשר בלדר נולד אמו היקרה, פריג כל כך פחדה שמשהו יפגע בבנה הקט שהיא ביקשה מכל האנשים והדברים בעולם שלעולם לא יפגעו בו. ואכן כולם נשבעו חוץ מצמח אחד קטן, דבקון קטן ולבן.

עכשיו כל האלים ידעו שבלדר לא יכול להיפגע מכלום אז הם הכו את התינוק הקטן, אתם יודעים, לשעשוע והוא יצא ללא פגע. בר מזל שכמוהו.

וזה הקטע שבו אני נכנס לסיפור.

כששמעתי שהדבקון לא נשבע אמונים לפריג החלטתי להכין ממנו חץ ונתתי לאחיו העיוור של בלדר, הוד, את החץ ואמרתי לו לנסות לירות באחיו (כמובן שעזרתי לילד מכיוון שהיה עיוור ולולא אני הוא היה מאבד לגמרי את הכיוון), קיצר בלדר מת, אני גם גרמתי לכך שהוא לא יוכל לחזור מעולם המתים אבל זה כבר להיכנס לפרטים הקטנים.

האלים לא ראו בעין יפה את מה שעשיתי לבלדר ולאחר הרבה זמן הם הצליחו לתפוס אותי, וכאשר האלים כועסים ורוצים להעניש הם עושים את זה בסטייל.

הם הפכו את בני ואלי לזאב ושיסו אותו בבני האחר נארוי ולאחר מכן הם כלאו אותי במערה כבול על ידי קרביו של נארוי. בנוסף לכך הוצב מעלי נחש ארסי אשר מטפטף הישר אל תוך פני את ארסו. יאי.

האלים השאירו איתי את אישתי סיגון וזאת אמורה לאסוף את טיפות הארס בקערה כדי שלא יכאיבו לי אבל, לפעמים היא מפשלת והארס אכן מטפטף עלי, וזהו סיפורי פחות או יותר.

סיף לא דברנית גדולה ולי אין כל כך כוח בכל אופן לשוחח איתה אבל המוח שלי משתולל מחוסר מעש וזה איך שאתם נכנסים לסיפור.

אבל לפני שנצלול לתוך כל זה אני אענה מראש על כמה שאלות שאולי יכולות לצוץ לכם:

א. לא, אני לא "בנאדם טוב".

ב. לא, אני לא מתחרט על מה שעשיתי( אולי הייתי יכול לבחור בטקטיקת הסתתרות יותר טובה אבל עדיין).

ג. אני כאן( או לחילופין, אתם כאן) כדי שאוכל ללמד אתכם איך להיות נבלים, ולא סתם נבלים, נבלים מוצלחים.

ד. שמי הוא לוקי ואני האל הכי מדהים שקיים.

כן, כן, אני יודע. זה אדיר. אני יודע שכל אחד ואחד חשק להיות נבל ועוד לא סתם נבל, נבל שאני לימדתי אותו איך להיות כזה!

המדריך לנבל המתחילWhere stories live. Discover now