4.

487 25 0
                                    

Sziasztok! Jézusom. El sem hiszem hogy már ennyien vagyunk az elején!!! Sose kérek ilyet de légyszíves hagyjatok magatok után nyomot. Ez a rész elég eröltetett lett de a suli agyilag lefáraszt. Sajnálom,igyekszek! olvasást! Xx

Reggel hamar kinyíltak a szemeim. A szőkeség nem volt már mellettem így lementem. Meglepő módon már mindenki lent volt..hát remélem Niall nem mondott nekik semmit mert eléggé fura és visszataszító lenne ha már az első éjszaka egyik haverjuk karjai közt alszok. Őszintén? Nem volt olyan rossz..sőőt..
Violet puszit nyomott arcomra amit öleléssel viszonoztam. Éreztem,hogy mindenki minket néz de nem zavart. Amikor egyszercsak..:
-Hey Lana! Miért van rajtad Niall pólója? Louis viccelődött velem de én Niall szemét kerestem segítséghívóan. Ő csak elmosolyodott majd válaszolt:
-Elfelejtett Violettől ruhát kérni. Aprókat bólintottam. A reggel többi része némán és egyhangúan telt. Mindenki megreggelizett. Idő közben Jude Nővér elhozatta az összes ruhámat.
-Öhh Louis..megmutadnád a szobám vagy hogy hol aludjak?-félénken feltettem a kérdést mikor csak ketten voltunk.
-Oh hát perszee!! Nevetett fel. Magával húzott majd bevezetett egy gyönyörű szobába ami halvány lila színű volt. Egy ablak,fürdőszoba,szekrény. Elpakoltam a ruháimat majd kimerülten az ágyra dőltem. Nem sokkal később kopogásokat hallottam. Kis idő múlva halkan megszólaltam.
-Gyere..! Niall lépett be a szobámba. Nem tudom miért de elvörösödtem majd elmosolyodtam. Ő leült mellém
-Jól aludtál? A kérdésen meglepődtem. Nem hittem volna hogy megkérdezi.
-Öhm..eléggé jól. Miért?
-Hát csak..tudod álmodba mosolyogtál és motyogtál valamit. Közelebb ült hozzám. Ezen a tettén fülig érő mosoly telepedett az arcomon. Hirtelen ajkát az enyémhez nyomta. Belemosolygott csókunkba. Engedtem neki..nem tudom mit érzek. Alig ismerem. Najó szinte az egész életét tudom. De akkor is. Nyelvével az alsó ajkamat súrolta ezzel jelezve hogy be akar jutni. Magam sem tudom miért de szétnyitottam a szám,így megengedve neki az engedélyt. Levegő hiánya miatt szétválltunk. Én csak ültem ott mint a hülye és mosolyogtam.
-Na miaz? Nem volt jó? Kérdezte. Pedig nagyon jól tudta hogy tökéletes volt.
-De. Nagyon jó volt. Bólintott majd valaki lehívta őt. Egy női hangot hallottam mire ő lefutott. Utána mentem de nem futottam. Csak szép lassan és nyugodtan. Ledöbbentem mikor megláttam. Egy nem várt látvány terült elém. Niall és egy fekete cicababa falták egymást. De hiszen előbb még velem volt! Dühöngtem magamba. Felrohantam azt remélve hogy senki nem vett észre. De nem így lett. Liam kopogott a szobám ajtaján s rögtön be is nyitott.
-Hé mi a baj? Miért vagy szomorú?
-Áh semmi. Csak Niall előbb az én számat falta!-emeltem egy oktávval feljebb a hangom mire ő csak nagyot nézett majd elmosolyodott.
-Csókolóztatok? Aprókat bólintottam. Fogalmam sincs miért de féltékeny lettem. Talán tényleg tetszik nekem vagy csak ennyire szeretethiányom van?
-Ne aggódj. Niall csak..hát tudod.. Csak arra használja Kellyt. Oh szóval Kelly a neve. Még az is cicababásan hangzik. Hát nem tudom. Nagyon nem úgy tűnt mintha csak "" olyan"" kapcsolatuk lenne egymással.

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Where stories live. Discover now