kapitola 1.

133 17 1
                                    

,,Springy! Ty-ty ž-žiješ?" Zeptala jsem se a začala jsem brečet. Najednou se objevil Goldy (řekli jsme si, že si necháme svá původní jména) a vytáhl Springyho z kanálu. Potom zase zmizel. Springy se otřepal a já jsem k němu přiběhla blíž, objala jsem ho a políbila jsem ho. Po chvíli jsem se od něj odtrhla a zeptala jsem se: ,,Jak jsi to přežil?" ,,Když na mě Vincent vylil vodu, dostal jsem skrat. Byla to hrozná bolest, trvala několik hodin, ale najednou se u mě objevil Goldy a zachránil mě. Vzal několik fénů, rozestavil je okolo mě, potom zapl topení na maximum-potom vypadli pojistky-a potom mě konečně usušil. Řekl jsem mu, aby dělal, že jsem mrtvý pro případ, že bych nenašel cestu ven.'' Potom jsem ho ještě jednou objala a potom jsem s ním šla za ostatními. Všichni na něj vyjeveně zírali a Vincent leknutím spadl ze židle. Foxy dělal, že mu je to jedno, ale bylo mu vidět na očích, že je šťastný. Kamera u pódia byla zapnutá, takže se Mike díval také. Springy všem vysvětlil, jak to přežil. Sedla jsem si vedle Foxyho a zeptala jsem se: ,,A co se stalo po té nehodě?" Foxy ukázal na Pirate cove kde byla cedule: Omlouváme se, mimo provoz. ,,Aha..'' Trochu jsem zesmutněla. Foxy si toho všiml, tak ihned zareagoval: ,,Ale mně to nevadí. A navíc teď nikdo do Pirate cove nechodí, tak by tam mohl být i Springtrap.'' Objala jsem ho a šla jsem to říct Springymu.

Magic: Shadows útočí!Kde žijí příběhy. Začni objevovat