A következő nap a szokottnál sokkal jobb hangulatban keltem föl. Nem hittem, hogy jól fogom érezni magam a tegnapi után, de aztán eszembe jutott, hogy ma randizni megyek Willel.
Egy vigyor kúszik az arcomra, ahogy Willre gondolok, majd a mosolyom lassan eltűnik, míg végül csak egy ránc marad a homlokom közepén. Nem kéne így gondolnom rá. Hádészra! Ez az első randink. Az én első randim...
-HELLO NICO!- ijedtemben megugrok, ahogy Jászon berobbant a szobába.
-Ezt miért kellett?!- kapom a szívemhez a kezemet, Ő pedig hangos nevetésben tör ki.
-Bocsi, Neeks- mosolyog félénken. Dühösen kezdek meredni rá.
-Ne..- mondatomat nem tudom befejezni, mivel közbevág.
-Hívj Neeksnek. Tudom, tudom- utánoz. Megforgatom a szememet és keresztbe font karokkal kezdek duzzogni.
-Túl aranyos vagy, Neeks!- borzolja össze a hajamat.
-Én nem vagyok aranyos!- nyomatékosítom, miközben a hajamat próbálom visszaállítani, de ő csak kinevet.
-Oké, rendben. Most pedig ideje felkészülni a randidra!- sikítja Jászon. A szó szoros értelmében sikít.
Körülbelül fél óra és rengeteg értelmetlen érvelés után végre készen állok a randimra Willel. Na de vajon végül miben maradtunk? Pontosan. Egy sima fekete póló és mint mindig, egy fekete csőgatya. Várható volt, de legalább nem úgy nézek ki mint aki valaki más ruhatárából próbáltam volna meg felöltözni.
-Napsugár vajon nappal ide ér még?- ráncolja az orrát Jászon.
-Miért vágsz ilyen arcot?
-Napsugár nappal. Furán hangzik.
-Ezért hívom Sunshinenak- mondom nevetve.*
-Hogy érzed magad Nico?- kérdezi óvatosan egy kicsivel később, majd ül le az ágyamra.
-Őszintén? Nem tudom- ülök le mellé.
-Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz, ugye? Bennem megbízhatsz, Nico. Én a barátod vagyok- rakja a hátam köré a karját, és most az egyszer nem szólok neki, hogy ne érjen hozzám. Felnézek az arcára. Úgy tűnik, hogy valóban törődik velem és az érzéseimmel. Őszintének tűnik. Sőt nem is, Ő az is. Őszinte.
-Köszönöm, Jászon- suttogom és megölelem.
-Én mindig itt leszek neked, Nico! Erre valók a barátok!- mondja és biztos vagyok benne, hogy mosolyog.
-Most pedig, ha Will ideér ne légy nyuszi és kapd el végre!- húzódik távolabb. Megforgatom szemeimet.
-Tök mindegy- mormogom. Jászon nevetve áll fel és hagyja el a kabinomat mielőtt Sunshine ideérne értem.
* * *
*Az eredetiben Nico kezdi ezt a párbeszédet és azt mondja, hogy 'Will will be there', de meg akartam tartani a szóviccet, ezért átírtam egy kicsit, remélem nem bánjátok.
Sziasztok!😊 Szeretném megköszönni az 1000+ megtekintés! Ti vagytok a legjobbak!❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shadows | fordítás
FantasiaBEFEJEZETT Nico di Angelo és Will Solace Nico di Angelo a háború után tervei szerint elhagyná a Félvér Tábort egy új élet elkezdésének reményében. De hogyan képes megváltoztatni mindent az a bizonyos kék szemű fiú alig három nap alatt? A történetet...