Åh Gud... Kapitel 1 i Svenska ♡

2 0 0
                                    


Jag satt på min fönsterruta i väntan för brevbäraren han var en mycket glad jolly man och var också min bestfriend väl min enda vän... Jag var endast 12 men jag fick verkligen bra med människor kan man säga jag inte var mycket social och när jag skulle behöva prata med någon jag visste jag skulle svimma. . rätt på plats som när jag var tvungen att läsa min engelska rapporten framför hela klassrummet.

Jag var inte bra på engelska så jag mumlade upp på vissa ord som när jag ment att säga elev sagt pupul. .. Åh min Jag minns snubbla upp och hela min klass rytande skrattar som mitt ansikte rodnade jag visste inte vad som skulle vara lika dålig som detta men sedan hör jag en rytande skratt bakom mig såg jag sakta tillbaka för att se min lärare ms. David skrattar som ett lejon och resten av klassen skratta som hyenor Detta klassrum en komplett djungel ...

När jag öppnade upp min mun att tala igen en flicka i min klass skrek "Jag engelska ja? Mycket grammatik wow! Engelska för dagar !!" Jag började känna yrsel och svimmade på plats men som jag gick ner jag hörde klassen höja sin skrattar från ca 10 skåror .. Jag är en komplett skratta stjälk och en olycksriskerna ..

Jag vaknade nyss i min säng med en bula på huvudet jag berört det och jag kände mig som blixten slog mitt huvud .. Aj! Jag viskade i förtvivlan jag skrek ner till min mamma som var ner. Mamma har brevbäraren kom ännu !? Ingen sötnos ännu inte .. Jag var så glad jag kunde inte vänta med att tala om för honom vad som hände i dag att han är bra med råd och bra på att berätta historier

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Hallå.. Detta är första gången jag skriver en berättelse på Svenska så jag är ledsen om jag inte exakt får allt rätt... min lärare tilldelat mig att skriva en berättelse för att förbättra min svenska men idk ledsen om det är helt fel! XD Ttyl

Friends With The Postman :DWhere stories live. Discover now