IX.JDE SE UČIT

374 26 0
                                    

Ahojky!

Jdeme se učit, lépe řečeno Clair a její spolužáci. I když ne tak moc, ale bude hůř. :) Doufám, že si mou kapitolu užijete. :)

Když jsem se probudila, sluneční světlo mi zasvítilo přímo do očí. Jau! To je ale ostré světlo! Vstala jsem, koukla jsem na hodiny a tam bylo půl sedmé. Přišla jsem k Eleanořině posteli a probudila ji. ,,Eli, vstávej...už je ráno musíme jít do školy..." Eli vyskočila na nohy a hned jsme si dávaly závody, kdo půjde první do koupelny. Nechala jsem Eli vyhrát a mezitím jsem si připravovala oblečení. Večer jsem to už nestihla. Potom jsem si zkontrolovala, že mám všechno do školy a po Eli šla do koupelny.

Oblečené jsme vyrazily z pokoje, zavřely a zamkly jsme dveře a šly jsme dolů za ostatními do takové ,předsíňky', ze které se ozývalo křičení spolužáků (převážně kluků, kteří překřičeli holky). Tam jsme se obuli, dopřipravili a pak jsme vyrazili do školy.

ŠKOLA ELEMENTŮ. Takový nápis se vyjímal na bráně školy. ,,Tak, studenti, pojďte. Musíte do třídy, ať stihnete vyučování." zavelela paní třídní. Šly jsme tedy.

,,Páni..." vzdychli všichni. Na zdech třídy byly motivy ohně, vody, vzduchu a země. Bylo to nádherné. ,,Tak, teď si sedněte na místo. Jakékoli." Sedla jsem si s Eleanor. No s kým jiným. ;) A potom začala hodina. Nejdříve se nám pořádně představila p. učitelka a odříkala nám stručně školní řád, druhou hodinu jsme šli do velkého sálu aby nás pan ředitel mohl přivítat v novém školním roce. A pak začala teprve nuda. Rozdávání učebnic. O. M. G. Nejdříve čeština, pak matika, zeměpis, učebnice dějepisu a tak dále...

Když už se konečně dorozdaly učebnice, šli jsme na oběd. Hurá. Ale...co když bude čočka? To teda jako doufám, že ne! Ale nemusela jsem se bát. Byly buchtičky se šodo. Mňam! Stoupla jsem si do řady na oběd a čekala. A čekala. A čekala...

Když se na mě konečně dostala řada, vzala jsem si talíř s velikým množstvím buchtiček. Sedla jsem si ke stolu a ke mně si přisedla Eleanor a pak se k nám ještě přidaly Zoe a Adel. Povídaly jsme si a po obědě jsme šli společně s Lilian (třídní) zpět na ubytovnu.

Když byl večer, řekli nám, že dnešní večerní program se ruší a že si máme odpočinout, že zítra musíme být čerství na vyučování. Šli jsme si tedy lehnout a pak jsme už se jen nechali unášet na vlnách snů...

Omlouvám se, že tak dlouho nebyla kapitola. Měla jsem spoustu práce a nestihla jsem psát :) tak tady je další kapitolka. Díky. ;) :)

Čtyři vládci, Čtyři živly Kde žijí příběhy. Začni objevovat