#2

155 14 7
                                    

Annem ve babama öyle bakarken birden kendime geldim. Merdivenlerden inip yanlarına gittim şaşkın ve çok kızgındım. Hayır diye bağırdım bunu bana yapamazsınız dedim motorumu benden alamazsınız diye bağırıyordum, çılgına dönmüştüm ben Karaşimşek olmadan nasıl yaşardım...
Babam sesimi yukseltmeme sinirlenmişti ama bunu belli etmemeye çalışıyordu beni üzmek istemediğinin farkındaydım ama sinirime hakim olamıyordum
Annem söze girdi

-Aslı tüm vaktini boş geçiriyorsun derslerine çalışmıyorsun, notların yerlerde hep motosikletinle yada tek başına geçiriyorsun geç saatlere kadar uçsuz bucaksız yerlerdesin

-Dersleri umursamıyorum , ders çalışmak istemiyorum ya sadece motorumla gezmek dolaşmak istiyorum.

-Senin bir okulun var sana bu haller hiç yakışmıyor sen eskiden düzgün bir kız'dın derslerinde çok başarılıydın , lütfen kendine gel. Sen bir serseri değilsin!

-Hayır anne ben kedimi böyle seviyorum, ayrıca serseri olmayı kabul ediyorum! Bana karışmayın...

Ve hemen odama koştum gözlerimden göz yaşları akıyordu .Kızgındım neden bilmiyorum ama sinirlenince ağlamaya başlıyorum tabi bazen.
Yatağım cam kenarındaydı,camdan baktığımda dışarıda duran o parlak Karaşimşeğimi görebiliyordum. Bilgisayardan müzik açtım,sesi hoparlöre verdim, kapımı kitledim. ve camın önüne geçtim. Öylece o canım kadar sevdigim motorumu izlemeye başladım.
Artık saat 03:30 olmuştu,artık dayanamıyordum uyuya kalmışım.
Sabah saat 7 gibi kalmıştım,gözlerim artık şişmişti resmen , gözümü açtığımda bir dakika duraksadım öyle yatakta, sonra birden sıçradım,motorum aklıma geldi babam motorumu bir yere götürmesin korkuyordum.Camdan hemen baktım.
Ve çok şükür oradaydı.Yandan bir gülümseme attım o kırmızı şişmiş gözlerle ona baktım bir kaç dakika. Bu gün Cumartesiydi Yapacak hiç bir şey yoktu yani şu an ailemle aram kötü olduğu için hemen kendime çeki düzen verdim, hazırlandım ve Dilarayla buluşmaya karar verdim.Onunla bir kafede buluşmaya karar verdik.Bizimkilere hiç bir şey demeden bahçeye çıktım,annem kapının sesini duymuş.Motorumun yanına gittim,annemin camdan bana baktığını farkettim.Umursamadan motoruma binip gittim.Kafeye vardığımda Dilara beni bekliyordu.Yanına gittim

-Selam

-Selam

konuşmaya başladık morelimin bozuk olduğunu anlamıştı,hâlbuki çaktırmamaya çalışmıştım.
Olayı ona anlattım.

-Bizde kal kardeşim bir süre
-Sağol kardeşim ben size rahatsızlık vermeyeyim benim yanlız kalmaya ihtiyacım var,ayrıca aklımda birşey var.
-Hmm sen bilirsin ama şunu unutma kapımız her zaman açık

Gülümsedim,sonra Dilarayla beraber alışveriş yapalım dedik,Gittik bi AVM'ye.Dilara bir sürü kıyafet aldı.Bense sadece siyah bir pantolon ve siyah bir ceket aldım,bana kızıyordu.

-Aslı bu kadar karamsar olma.
-Karamsarlık değil benim tarzım bu

Giderken benim motorumla gitmiştik ama dönüşte onu evine ben bırakamayacağım çünkü bir sürü paketi vardı,taksi'yle gitmekte karar verdi.Dilarada araba hastası aslında,seneye araba ehliyetini alıp güzel bir araba istiyor o'da kendine.Bende aslında motorumu yenilemek istiyordum ama... dün kavga olduğu için Motosikletide gösteremedim...
Yine akşama kadar gitmeyi planlamıyordum.Öyle bir sokakta motorum sağımda bir bank'ta otururken,bir grubun bana yaklaştığını farkettin beş kişi vardı,tekin görünmüyorlardı biraz tırsmaya başlamıştım bana
seslenmeye başladılar. Onları görmezden gelmenin iyi olacağını düşündüm

grup;
-Ooooo burada kim varmis.
-Sen iyiciye benziyosun,hadi bakalım ver paraları

-Para falan yok lan bende uğraşmayın benimle ,pişman olursunuz

Cesurluk tasladım işte.Cüzdanım doluydu halbuki.Malımı kaptırmaya göz varmı bende

gruptan ;
-Bak bak,bize kafa dikiyo

Cebimden falçatamı çıkarttım onlara

-Terkedin lan burayı

Adamların bakışları değişmişti bana fazlasiyla kızmışlardı.
Bir adam olduğu yerde durdu öbür dört adam koşarak bir yere gitti.Ne olduğunu anlamış değilim ama korkamaya başladım.
Sonra ilerde onları gördüm buraya koşuyorlardı oda ne adamların elinde golf sopası,demir,bıçak filan.
Benim korkum iyice arttı yerinde duran adam elimdeki falçataya daldı ve ne yazıkki elimden almayı başardı.Ordan bir sopa yedim koluma,Adamın birinin yüzüne yumruğu geçirdim bir demir indi koluma sonra karnıma sopa yedim, kusacak gibi oldum tekrardan adamın birinin ayağına çaktım Ayakta zor duruyordum sonra tekrardan sopa derken dayanamaz oldum tam yere yıkılacaktım ki adamın elinde bıçak bana dogru geliyor.Adamlara müdahale edemez haldeydim. Zaten kalıplı adamlar, çok bir şey yapamıyordum.
O sıra bıçağın karnıma doğru geldigini gördüm!!!
Artık bir ümidim yoktu. "Ölmeden önce son bir kez doyasıya motoruma binmek isterdim!!!"

Arkadaslar tam gaz devam ediyoruz.Sizce birdahaki bölümde ne olacak? Tahminleri yorumlarda bekliyorum
vote ve yorum atmayı unutmayın sizin vote ve yorumlarınız benim için çok değerli buraya kadar okuduğunuz için teşekürler ☺

Karanlık  GüçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin