Život ide ďalej

10 1 4
                                    

Pred začatím tohto príbehu by som len chcel podotknúť že ten kto si tento príbeh prečíta nech vie že na svete nie je jediný kto to má v živote ťažké.

Ahojte volam sa Tibor a môj príbeh začal tým že môj otec prišiel jeden večer domov ožratý viac ako obvykle.Ja som sa v tedy nebál lebo obvykle príde domov a hned ide spať,ale tento krát to tak nebolo.V ten večer sa stalo niečo čo môj vzťah s otcom navždy zmenilo.Vybúchol dvere a začal po nás zjapať a nadávať.Moja mama k nemu pristúpila lebo ho aj napriek tomu že chlastal stále milovala,no a on na to zareagoval tak že jej jednu vlepil,na to vlepil aj mne,ponadával si a šiel spať.Mama si trocha poplakala ale stále verila tomu že láska môže všetko zmeniť,ja som v to tiež veril ale pre tento krát som si poveda život ide ďalej.Po tomto večere to však nebolo poslené fiasko.Tieto výkivy nálady a zlosť voči mne a mojej mame sa opakovali posledných päť rokov.Neviem ako a prečo ale mamina láska voči mojemu otcovi nepovolovala ani na sekundu a to si of mojej mami cením a dúfam že aj ja raz takú lásku zažiem.Môj vzťah k otcovy s anačisto zmenil,vôbec som sa s ním nerozprával a ignoroval som ho.No a po nejakom čase to zanechalo následky aj na mame.Bola z toho už zúfala.V poslednej dobe to trocha ustalo ale ožran ostane navždy ožranom.

Takže táto časť bola krášia dôvod je asi aj to že som to písal na mobile ale aj to že som vam zatial len chcel predstaviť o čom buďem nabudúce písať,takže ak sa páčilo tak to odfajknite a tešim sa na vás nabudúce TIBOR.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ŽivotWhere stories live. Discover now