Da jeg kom hjem tog jeg lidt frugt og satte mig og spiste det derefter tog jeg et bad. Jeg tog et håndklæde om min krop og et om mit våde hår. Jeg gik ind på mit værelse for at finde ud af hvilken kjole og makeup jeg skulle have på, jeg kiggede i mit klædeskab men kunne intet finde. "Fuck noget lort." Udbryd jeg i det, det bankede på. "Kom ind." Sagde jeg, ind kom Christopher min storebror og hans kæreste Cecilie, de var virkelig bare det sødeste kendis par ever, ja bare det sødeste par. "Undskyld vi forstyrre, Blach sagde vi bare kunne gå op til dig." Siger Christopher, "det gør ingenting." Siger jeg og smiler. "Vi har en gave til dig fra vores ferie." Siger Cecilie og smiler til mig, "har i?" Spørg jeg glad. "Ja vi har så, her." Siger Christopher og rakker mig gaven. Jeg pakker den op, det den smukkeste kjole jeg nogensinde i mit liv har set. "Ej tusinde tak altså wow den er smuk." Siger jeg rigtig glad. "He he det var så lidt." Siger de i kor, "når men vi går bare ned, så kan du prøve den på." Siger Christopher, jeg smiler som svar. De går nedenunder og jeg tar kjolen på, den er jo perfekt til i aften. Jeg tørre derefter mig hår og laver nogle slange krøller i mit lange brune hår, jeg ligger en flot makeup der passer til og går nedenunder. "Wow se lige min smukke lillesøster der." Siger Christopher, "du så smuk d/n." Siger Cecilie. Jeg smiler stort "taak." Svare jeg.
Det banker på, Blach åbner. "Hej Thor." Siger Blach "hej Blach, jeg kommer fo at hente d/n." Siger Thor og smiler. "D/n Thor er her." Råber Blach efter mig. Jeg giver Cecilie og Christopher et kram og tar min taske og en jakke og giver også Blach et kram "vi ses." Råber jeg og går ud til Thor. "Hej Thor." Siger jeg og giver ham et kram, "jamen Hej smukke." Siger Thor og kigger ned ad mig, jeg griner lidt ad ham. Vi går over til festen, da vi ankommer er folk allerede lidt fulde. Vi går ind og finder de andre bois og mine nye veninder og siger hej til alle. "Skal vi gå op i baren?" Spørg Thor, "ja klart." Svare jeg og smiler vi bestiller en masse shots og drinks. Efter et par timer er vi alle rigtig fulde, mig og Anthon begynder at danse tæt op ad hinanden, Vi har det rigtig sjovt. Mig og Maria begynder også at danse folk kigger på os men vi er ligeglade fordi vi jo bare har det så sjovt og er pisse stive.
KAMU SEDANG MEMBACA
Et nyt kapitel
AcakSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...